Snart så ❤️

På måndag så kommer jag äntligen få se min Tom igen efter 2 månader i från varandra, jag har jätte ont i magen och är smått nervös redan för den dagen, för vet inte hur jag kommer reagera när jag ser honom faktiskt, jag har ångest redan för den dagen. 
Ingen vet hur något blir på måndag och jag är inte där riktigt ännu att få hem honom till oss, man blir rättså bekväm med att vara själv med barnen, vi har fått klara oss själva utan honom, jag har haft fullt ansvar för barnen, men det har gått så bra och vi har skapat våra egna rutiner och allting har gått så bra. 
Jag har lärt mig att man är starkare än man tror, man klarar av vad fasiken som helst, oavsett hur jobbigt livet än är så lägger man in en reserv växel och sen kör man bara på och det går faktiskt ganska så bra ändå.  

Ingen vet hur framtiden blir mellan oss två, tiden får utvisa ❤️

Sprängs i tusen bitar, för alla saker du gjort mot oss, hur kunde du göra så här, hur kunde du välja att göra massa skit i stället för att tänka på oss, din familj ? Du lova att vi var ditt allt, du har alltid sagt du är ingenting utan mig i din värld, jag gråter varje dag för vad du gjort, jag andas knappt vissa dagar, du är ju mitt andetag, du är ju min trygghet. 

Du har sårat mig som fan, trodde du ville vara i min famn för alltid som vi sagt sedan dag 1 !?! Jag trodde jag var din värld , jag trodde du var mitt allt, vi har ju skrivit kapitel ett när Evelyn föddes och skrivit kapitel två när våran lilla Adele föddes och vi skulle skriva kapitel tre när lilla Lancelot skulle födas i sommar i stället skriver vi kapitel 4 = fortsätter  vi tillsammans eller är vår kärlekshistoria slut ? 


(null)


(null)


(null)

Älskar er min familj ❣️
Mimmi
2024-03-25 @ 11:45:17

Tråkigt att läsa att eran kärleks-saga tagit en sådan vänding. Har följt dig och din blogg i flera år. Kul att du skriver igen.

Man som läsare har såklrt en massa frågor men förstår om du inte vill svara på dem.

Dina läsare har ju misstänkt innan att Tom slagit dig vid flera tillfällen. Stämmer det?

Om man läser mellan raderna och vad andra kommenterat så verkar det som om han gjort något riktigt grovt för att sitta som han gör nu.

Lider verkligen med dig och dina fina flickor. Oavsett vad folk må tycker och tänka om dig osv så bör ingen stå i den sitsen som du gör nu.

Svar: Tack ❤️

Tom har slagit mig en gång innan och det är han dömd för mig aldrig fler gånger fast folk tror det.

Ja, han sitter häktad och rättegången är i dag så får se hur det går. Han sitter för misshandel.

Nä, folk har så mycket åsikter och synpunkter men nu lyssnar jag inte så mycket på sådant tyvärr utan för min egna väg
Emma Andersson

Mimmi
2024-03-25 @ 13:35:44

Hoppas på det bästa för er alla. Ibland räcker inte kärleken till tyvärr och man måste tänka om.

Oavsett så måste du tänka på vad som är bäst för dig och barnen

Svar: ❤️❤️❤️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0