Saknaden efter dig !

Usch 6 veckor i dag sedan jag gjorde den där jäkla aborten som förstört mig, som förstört allt med mig, jag skulle varit i vecka 24 i dag, det känns skit, det gör så otroligt ont 😭 Aldrig kommer något bli så som det en gång i tiden varit, längtan efter sista barnet finns alltid där, efter aborten kände jag mig klar med barn, men desto längre tiden går så vill jag ha en sista bebis, inget barn kommer kunna ersätta Lancelot någonsin men jag är inte klar trots min ålder, jag är så ledsen varje dag för jag behövde göra detta, att jag gjorde denna aborten 😭😭😭 vill bara ha dig tillbaka igen, vill bara ha dig i min famn igen, vill bara röra dig igen en sista gång, men kommer man någonsin över en abort egentligen ? 
Det är dags för dig att komma hem nu Tom, jag vill ha en till bebis och är det något vi kan så är det att göra bebis haha 😜 Kom hem och gör din fru nöjd TACK ☺️ 

ÄLSKADE LANCELOT !!!! 
Mamma och Pappa saknar dig massa, vi älskar dig för alltid ❤️❤️❤️❤️

(null)

(null)

Hanna
2024-03-27 @ 08:39:41

Hej
Synd! Varför gjorde du aborten?
Nu vill du ha en ny graviditet igen!
Tänker du förnuftigt!
Så kan man väl inte göra först abborre sedan bli gravid igen!
Var nöjd med det du har

Svar: Herregud !
Har jag sagt att jag inte är nöjd med det jag har !?! Nej absolut inte.. har jag sagt att jag kommer bli gravid igen det är en skillnad på att vilja och göra så nä jag kommer inte bli gravid igen.
Varför jag gjorde aborten är vår ensak och ingen annans inget jag kommer skriva här. Men var helt enkelt tvungen.
Emma Andersson

Anonym
2024-03-27 @ 16:15:54

Varför vill du ha fler barn med tom när ni har ansökt om skilsmässa? Var det du som signerade digitalt för er båda när han satt häktad eller var han överens om att ni skulle ansöka om skilsmässa i slutet på februari?

Svar: Nu har vi inte ansökt om skilsmässa i februari månad och det är jag som begärt skilsmässa inte Tom. Han vill inte skiljas och vi kommer inte skiljas i heller utan vi är fortsatt gifta trots hur allting går ❤️❤️
Emma Andersson

Anonym
2024-03-28 @ 07:48:15

Båda har ju signerat skilsmässoansökan digitalt 28/1-2024. Det är offentlig handling man kan begära ut från tingsrätten. Både du och tom har signerat.

Svar: Ja har man inget annat att göra än att kolla upp folk så absolut 💯 ja vi ligger i skilsmässa men ingen vet hur det slutar.
Emma Andersson

Anonym
2024-04-04 @ 18:23:43

Äckligt jävla beteende. Abort är inte till för att man ska göra då och då och sen sitta och önska sej ett nytt barn. Väx upp

Svar: Nu vet du väl inte orsaken till aborten eller ???? Eller om där var något fel på barnet… hur kan du ens uttrycka dig
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0