Ny vecka

I dag är det måndag och jag skulle jobbat 
14-22.15 men lilla Del är dålig i magen så jag har fått vabba 14-17 så börjar klockan 17.00 i kväll när farmor och farfar kommer från deras jobb så ska jag jobba 🫶 Jag är så tacksam över att ha världens och universums bästa svärföräldrar och farmor / farfar i vårt liv ❤️
Vi har bara varit hemma i dag och myst då lilla Del inte varit bra i magen, hon har sovit en hel del, men verkar lite bättre nu i magen tack och lov. 

(null)

Våra älsklings tjejer !!! ❤️❤️❤️❤️

(null)

Hon reser sig överallt, inte rädd för något denna lilla tjej 😊

(null)

Vår stora tjej som fyller 1 år på söndag och börjar förskolan om 1 vecka exakt i dag 😊 Hon börjar bli stor nu vår lilla bebis ! 

I dag har jag beställt lite till vårt hem, beställde en förvarings hylla som ska stå i våran hall och den ska inredas med ljuslyktor och några plastblommor i liljor 😊

(null)

(null)

(null)

(null)Kul med lite nytt nu inför våren, måste köpa gardiner också till vårt vardagsrum eller rullgardiner något ska vi ha där också. 

Nya köksstolar ska köpas också inom kort vet redan vilka vi ska köpa bara beställa de. 

Vad gör ni denna måndag ? 
Anonym
2024-03-13 @ 06:12:15

Krya på Adele!
Varit ledig men nu ska jag jobba. Är trött och behöver sol och värme!

Svar: Håller med dig ge oss sol och vår nu tack ☀️ ☺️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0