Kärlek kan göra ont

Inte en dag har gått utan jag tänkt på hur du fucka upp mig,
inte en dag har gått utan jag tänkt på hur du fucka upp mig,
du sa jag var din always.
Jag är ledsen för att du inte älska mig så som jag älska dig,
trodde du förtjäna mig men det gjorde du inte tyvärr. 
Jag vill bara se dig må bra som du inte gjort på ett tag nu,
jag vill bara se dig glad,
kan vi inte bara bete oss normalt för en gångs skull,
jag saknar hur vi en gång i tiden var tillsammans men inget är
detsamma längre, vad hände ? ! ? 
I bland kommer livet i fatt en och se den man älskar sakta men
säkert glider i från en, det gör otroligt ont, men men det var jag
och du vi var lika självklara tillsammans som dag 1 när vi träffades.
Ska jag vara ärlig så saknar jag dig när jag är ensam och alla våra
minnen tillsammans, jag vet jag kan vara svår attt älska, men trodde
aldrig du skulle ge upp allting mellan oss,
jag har alltid bara önskat dig det bästa,
inte en dag har gått utan jag tänkt på hur du fucka upp mig,
inte en dag har gått utan jag tänkt på hur du fucka upp mig,
du sa jag var din always. ❣❣
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0