Jobb, grill, tårta och mys ❤️🎈

I går jobbade jag 06.45-14.00 så skönt att komma till jobb, var kallt på morgonen när jag cykla men under förmiddagen var det betydligt skönare väder i solen ☀️ Man ville bara stå i solen och njuta ! Vi hann med det också njuta i några sekunder och prata lite, alltid kul att arbeta med kollegorna för är det något vi kan så är det att prata 😊👍
Efter jobb så cykla jag hem till barnen, sedan vid 14.30 så kom bästa farfar och hämta oss, vi skulle hem till de och grilla, äta Pippi tårta och bästa faster med kusin Selmis var där och Belgim med så mysigt 😘

(null)

Oavsett vad så tycker jag att allting funkar, det finns de dagar då man bara vill ge upp och fly, men de går över snabbt så fort man ser på barnen. Jag har inte valt att vara själv med barnen, jag har blivit tvungen, jag har ställts inför det tuffaste jag någonsin gjort men det går bra, jag klarar det, jag klarar betydligt mer än jag trott, jag är starkare än jag någonsin trott, men bara för det så är det ändå dags för dig att komma hem till oss och hjälpa mig med våra flickor ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tack för en mysig födelsedag för vår lilla Adele som fyllde 1 år, stora tjejen och i dag börjar hon förskolan 09.30-10.30 första dagen så spännande ! 
Dock tror jag det kommer gå betydligt lättare för henne än det gjort med Evelyn ❤️

Åh solen är på väg fram, funderar på att köpa blommor och fixa på balkongen lite , ska köpa granris och klä med fjädrar och hänga påskägg 🥚 

Ha en fin måndag ! ❤️❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0