Ingen vill se oss tillsammans !

Ingen vill se oss två tillsammans , ingen vill se Emma och Tom tillsammans, men det bryr vi oss inte om, vi kör på ändå, det stör många,  
vi kör på ändå för jag har dig, för du har mig, ingen vill tro på oss två, ingen vill se oss , men tro mig baby jag har dig för livet ut, jippi, ingen vill se oss två tillsammans men vi kör på ändå, jag har gått igenom många nitlottar innan jag fann dig, tro mig jag har väntat på dig hela mitt liv och när jag väl hitta dig så släpper jag inte dig oavsett vad andra tycker, du är min, jag vet att vi sårat varandra längs denna vägen för att komma dit vi är nu, men du gjorde allt för att förbättra mig och jag gjorde allt för att förbättra dig, nu är vi här tillsammans och skiter i vad som sägs, baby fuck them , ingenting kommer skilja mig från dig, jag är sann när jag säger att jag älskar dig Tom always and forever ❤️

(null)




(null)

(null)

Anonym
2024-03-15 @ 17:52:03

Länge leve kärleken! Vad är det som gör att folk inte vill se er tillsammans?

Svar: Kärleken mellan oss är stark !
Många vill inte se oss tsm för de anser att Tom inte är bra för mig, men jag får min egna väg ❤️
Emma Andersson

Anonym
2024-03-17 @ 00:17:41

Han langar knark, därför.

Svar: Nej det gör han inte och aldrig gjort så du kan sluta med det.
Emma Andersson

Anonym
2024-03-17 @ 20:26:04

Det finns väl ingen som sitter anhållen hos polisen i flera veckor om man inte är Kjell kriminell. Snälla tänk på barnen.

Svar: Absolut 👍
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0