❤️

I går var det dags för mig att se min Tom för första gången på 2 månader, dock så fick vi inte prata med varandra, röra varandra men det visste jag ju som sagt redan om. 
När jag blev inkallad som vittne så öppna jag dörren och gick in och satt mig, domaren trodde nog jag skulle vittna men då säger jag att jag inte ska vittna och han undrar om det beror på att jag är Toms fru och jag sa ja det beror på det och sen satte jag mig ner och fortsatte lyssna på rättegången. 

Att se honom efter 2 månader i från varandra, det var inte helt lätt faktiskt, var väldigt jobbigt att se honom, ville bara springa fram och krama om honom men det kunde jag inte, han hade blivit lång hårig, långt skägg och gått ner massa i vikt, han ser inte helt frisk ut faktiskt känns som alla hans sjukhus besök gjort sitt med honom, men det förstår jag om man behövt HLR när ambulansen kommit, fruktansvärt att han har kunnat dö och de inte vet orsaken det gör ont 😭😭 tänk om man skulle få ett sådant besked att han dött när han satt häktad usch :/ hemska tanke ! 
Men hoppas han får hjälp och att de ska kolla vidare på vad orsaken varit för att han behövt gå igenom detta. Att ligga medvetslös och kroppen bara skakar men det är inte något ep anfall men något annat är ju som sagt fel :/

(null)

Åkte in lite tidigare i går så gick i lite affärer, så skönt med lite Emma tid, skulle köpa underkläder men hitta inga så blev inga nya. 
Skulle vittna klockan 13.00 men 12.30 ringde de och sa att allt var försenat så klockan 14.30 skulle jag komma i stället så segt :/ 

(null)

Denna eviga väntan !! 

(null)


Dagens Emma, så glad för att hon skulle se sin Tom, se sin man, se barnens pappa ❤️
Men ingenting blev riktigt så som jag tänkte mig tyvärr, de få timmarna jag var i rättssalen så titta tyvärr Tom inte på mig, inte en enda gång, han ville inte ha någon ögonkontakt med mig, med sin fru, med barnens mamma, fick hålla inne med tårarna flera gånger, men det är så som att Tom skäms riktigt mycket, han har mega ångest för vad han gjort, för vad han utsatt mig och barnen för. Han vet att jag är förbannad, arg och otroligt besviken på honom som gjort detta, som lämnat mig hemma med allting men han har alla fall valt rätt tjej för jag klarar av vad som helst är otroligt stark inombords. 

Tom är fortsatt häktad i väntan på sin dom som kommer den 2/4 klockan 11.00 nästa tisdag alltså. Och hur det blir får vi se då, han kommer till 99% få fängelse frågan är bara hur länge om det är 6 månader, 1.5 år det får vi veta om 1 vecka. 
Låt denna veckan gå fort tur jag jobbar varje dag förutom onsdag. 

(null)

Att få komma hem till sina barn, ren lycka, ren glädje få krama om det finaste vi har i vårt liv, vår skapelse av 100% kärlek ❤️❤️

(null)

(null)

Barnen saknar sin pappa !!! ❤️❤️❤️❤️
Evelyn gör hon säger pappa massa hemma så hoppas han släpps på tisdag oavsett vad. 

I går kväll så beställde jag ballonger fall han släpps på tisdag så vi kan ordna lite hemma. 

(null)

(null)

(null)

Du är ju min always and forever Tom ❤️😍

Så kommer han hem på tisdag så ska vi göra det lite trevligt här hemma , ska köpa skumpa och baka en tårta som jag vet han älskar 🥰 

Vem har sagt livet ska vara lätt ? Men man klarar fan mer än man tror 😊

Ha en fin tisdag ! 
Jag ska tvätta, barnen ska till förskolan, jag ska handla, fixa hemma och sen i kväll blir det jobba 😊
Anonym
2024-03-28 @ 02:18:33

Vad är han åtalad för om man får fråga?

Anonym
2024-03-28 @ 17:08:30

Oj vad hemskt för dig och barnen! Har ni fått hjälp och så? Vad hände med tom ? Han var väl inte alltid så här våldsam innan ?

Svar: Vi klarar oss, vi har hjälp av Toms föräldrar och syster så ingen fara ☺️❤️
Emma Andersson

Anonym
2024-03-28 @ 18:42:55

Vad är han åtalad för om man får fråga?

Svar: Misshandel
Emma Andersson

Emil
2024-03-28 @ 23:52:36

Hur är det med era hundar? Har ni några kvar? Ni har väl några stycken?

Svar: Vi har inga hundar kvar och kommer ej att ha några i heller ❤️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0