Ändrat om lite hemma

Jag blir aldrig nöjd hemma, haha, ändrar och håller på att ändra mig hela tiden. Jag har stört mig på mina gardiner länge nu i vårt sovrum så nu ändra jag om hem hemma. 
Jag fick rosa gardiner häromdagen så satte de i barnens rum och de gardinerna som hängde i barnens rum fick bli i vårt sovrum. 
Nu är jag nöjd ett tag framöver haha 😜 

(null)

(null)

(null)

Köpte en stol på jemman i klippan men tror jag ska köpa en till men började med en bara för att se hur det blev. De blommorna som ligger nerslängda har varit på tork efter jag sköljt de, jag har de på våra nattduksbord ❤️

Jag har lite saker kvar att fixa i vår lägenhet, längtar tills Tom får se den, jag fullkomligt älskar vår lägenhet detta skulle vi gjort för länge sedan sagt upp huset och flyttat till lägenhet !!! ❤️❤️


Anonym
2024-03-30 @ 08:53:32

Hej. Nyfiken på mer bilder från din lägenhet! Har du bilder vore det trevligt att få se. ✨

Svar: Jadå jag ska försöka ordna fler bilder på vår lägenhet ☺️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0