Adele 1 år

Grattis vår älskade Adele på din födelsedag 🎈 I dag fyller du 1 år vår lilla älskling, vår prinsessa, vår lilla huligan, vårt lyckopiller, mammas och pappas älskling ❤️🎈

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Du är allt vi önska oss, du är helt underbar, 
du är helt olik din storasyster men ändå så perfekt, du är mycket mer framåt, du klättrar på allt, du är totalt orädd, du bara gör det du vill oavsett om du slår dig eller ramlar då reser du dig upp igen, du är lika envis som din mamma , storasyster , du vet helt enkelt vad du vill, får du inte som du vill så skriker du , du testar ens tålamod dagligen men fasiken vad jag älskar dig och kommer göra allt för dig och din storasyster.  Jag Älskar Dig Adele ❤️
Grattis stora tjejen, på måndag börjar du förskolan ! 
Lisa
2024-03-17 @ 18:36:05

Har du någon kontakt med din son Emma? Har inte sett några bilder på honom på ett tag.

Svar: Nej jag har ingen kontakt med honom direkt det händer vi skriver i bland men inget annat.
Emma Andersson

Lisa
2024-03-17 @ 18:36:08

Har du någon kontakt med din son Emma? Har inte sett några bilder på honom på ett tag.

Anonym
2024-03-17 @ 18:51:21

Kul att du skriver igen, önskar dig/er all lycka.
Hoppas ni får ses snart igen och att allt löser sig för er vad det än är som pågår.

Svar: Tack så mycket ❤️❤️ Jadå vi kommer ses snart förhoppningsvis
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0