7 veckor i dag :/

I dag är det 7 veckor sedan jag såg dig, sedan jag prata med dig älskling, Evelyn saknar dig, säger pappa komma hem, så det är dags nu för dig att komma hem omgående till oss, till din familj, till din trygghet, till dina prinsessor, glömmer aldrig blicken du gav mig när du fick åka därifrån i bilen, det gör så ont 😭 det smärtar så otroligt mycket att vara i från dig, man känner sig halv hela tiden, du är alla fall saknad !! ❤️❤️❤️

(null)

(null)

(null)

Så fina bilder på oss tillsammans med lilla Evelyn ❤️ Vi har inga bilder med oss tillsammans med Adele det får kanske bli nästa projekt ❤️

I dag jobbar jag till klockan 14.00 sen hem till mina små flickor, saknar de så otroligt mycket när jag jobbar fast de gör mig knäppa i bland där hemma haha 😜 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Våra älsklingar ❤️❤️

Hoppas ni har en bra LÖRDAG !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0