3 veckor i dag 😭

I dag Ă€r det 3 veckor sedan jag gjorde min abort, 3 veckor sedan jag fattade det svĂ„raste, tuffaste, jobbigaste, och sorgligaste, ledsamaste beslut nĂ„gonsin och aldrig kommer jag bli hel igen, aldrig kommer jag förlĂ„ta mig sjĂ€lv som valde att ta bort vĂ„r sista pusselbit đŸ§© nĂ„gonsin, vĂ„r fina Ă€lskade Lancelot. I dag Ă€r en riktigt jobbig dag med mycket kĂ€nslor, tankar och ledsamhet, ingenting kommer nĂ„gonsin bli som det en gĂ„ng varit, đŸ’”đŸ˜„

(null)


(null)

PĂ„ dessa veckorna utan min Tom sĂ„ har jag verkligen fĂ„tt fatta mĂ„nga beslut pĂ„ egen hand, utan nĂ„gon som sĂ€ger det jag behöver höra, det jag vill höra, men jag vet att Tom vet jag försöker fatta sĂ„ bra beslut som möjligt för mig och vĂ„ra flickor, de kommer i första hand, de Ă€r det viktigaste i livet ❀

(null)

Men det Ă€r dags för dig Tom att komma hem nu till oss, till din familj, till dina barn, till din fru, vi saknar och lĂ€ngtar efter dig ❀
Anonym
2024-03-07 @ 05:48:53

Var Àr han?

Svar: han sitter hÀktad och gjort i snart 6 veckor :/
Emma Andersson

Klara
2024-03-07 @ 07:11:26

Hur gammal blev Lancelote? Beklagar förlusten. Och varför Àr Tom hÀktad?

Svar: Tack fina du !
Jag gjorde aborten i vecka 18 😭 Varför tom sitter hĂ€ktad kan jag inte gĂ„ in pĂ„ dĂ„ det Ă€r under utredning fortfarande. ❀
Emma Andersson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

VĂ€lkommen till min blogg!

RSS 2.0