Äntligen har jag fått krama Tom

Lämna barnen hos sin farmor i går klockan  08.30 för att bege mig till Helsingborgs häkte för hade ett bokat besök klockan 09.30 , natten var kaos jag var så nervös, magen gjorde kaos, sprang på toa hur mycket som helst, tänkte först ställa in för mådde så otroligt dåligt men tryckte i mig hur många dimor som helst och tillsist så lättade det lite. Väl framme på häktet så började det inte bra de säger att där finns inget besök inbokat, jag blev rent ut sagt förbannad där och då, skrek att först har ni slarvat bort hans ansökningar två gånger och nu påstår ni att där inte finns något besök inbokat, och jag skulle inte få träffa honom. Jag började gå och mumlade för mig och blev ledsen tårarna sprutade ner direkt och då skriker hon efter mitt namn Emma Emma Emma väl tillbaka i entrén då hade de helt plötsligt hittat mitt namn och det inbokade besöket. ❤️

Väl inne så fick jag gå in i ett rum med en kvinnlig arbetare där hon visiterar mig från topp till tå, fick ta av alla mina smycken fick ej ha det på mig, och sen gå igenom ytterligare en dörr för att komma vidare, de tog in mig till besöksrum nummer 7 och jag hann precis sätta mig ner sen öppnades dörren igen och där kommer han in min TOM han går mot mig, han kramar om mig, men den där kramen var nog den stelaste mellan oss två någonsin, inte ens när vi träffades första gången så kramades vi så som denna kramen, ångest deluxe. Tom satte sig ner ,
jag satte mig ner framför honom fast på andra sidan av bordet, vi titta på varandra, han hade klippt sig inget hår på huvudet och fått jätte långt skägg, och blivit så otroligt smal, kände knappt igen honom, sättet han prata på var inte min TOM han hade blivit så förändrat men till det bättre då. Han frågade hur det var, hur det gick med allting, jag blev förbannad på honom och menade på hur bra kan det vara när du gjort som du gjrort, när du lämnat mig ensam med flickorna, hur bra tror du allting är ?? Hur kul tror du det är att få i hopa allting här på utsidan ?? All skit jag får ta emot på utsidan när du sitter där du sitter, och de egentligen vill åt dig och inte mig, men jag får det för vi är gifta med varandra, han blev chockad när jag berätta om vad som hänt. Han fråga om flickorna och vi bestämde att flickorna ska inte träffa honom här på häktet alla fall utan så fall på anstalten om det ens kommer blir det. Vi prata på om våran framtid, han fråga otroligt mycket om den, tror att den skrämmer honom, men jag sa att så länge han sitter där han sitter så vill jag alla fall inte ge upp honom och mig, han vill inte det heller, men var noga med att säga att ingen vet hur det blir när du väl kommer ut men här och nu så är det vi två genom allting. Han fråga hur det var i våran lägenhet, han har inte ens sett den ju hehe, om jag inreder som vanligt, om kökstolarna kommit, men i går hade de inte kommit men kom i dag så nu är köket klart. Han fråga hur det var med sin mamma, pappa och syster !! 🖤 Han berätta att han jobbar varje dag på att få en bättre relation till sin familj och det är fasiken på tiden för jag har bättre än han har med de. Han berätta att han pratar med präst och psykolog hur mycket som helst, men att det hjälper honom, och det behöver han verkligen göra. Vi prata om mycket annat också men allting kan jag inte skriva om för det är tok för privat, bara för jag har en blogg så innebär det inte att jag bloggar om allting, utan vissa saker måste jag få behålla för mig själv. Kändes så skönt att få träffa honom, att sitta i hans knä, krama honom, röra honom, pussa på honom, hångla med honom, älskade när han tog på min rygg innanför min tröja precis som förr. Det var en mycket mysig dejt med min man, kanske en ovanlig sådan. Men nu har jag varit med om det också och ser framemot nästa dejt men inte förrän vecka 18 men längtar redan dit 🖤 När jag varit där i 1 timme och 15 minuter så kom de och knackade på dörren då var våran tid slut, jag fick gå därifrån kramade om Tom,
fick följa med tillbaka så jag fick mina saker sedan körde jag hem, svävade på molnen 🖤 VÄRLDENS LYCKLIGASTE FRU 🖤



 
 
Väl hemma igen så visade det sig att våran Evelyn hade hög feber 39.4 graders feber, och genomförkyld så blev att ringa jobb för att vabba i dag och i morgon att börja med. 
 
 
 
 
 
 
Har beställt detta från shein så fint och så otroligt glad för de <3 
Hoppas ni mår bra !!
 
Anonym
2024-04-17 @ 22:18:33

Även om det är ett tungt inlägg så är det intressant, känns som hi får komma nära hur ni känner och tänker! Fortsätt gärna med dessa typ av inlägg, dvs där ni står för era känslor och val i livet. Länge leve kärleken!

Svar: Jag ska försöka göra flera sådana inlägg 🩷🩷🩷 Ha en fin dag !!
Emma Andersson

Lisa
2024-04-18 @ 17:06:22

Snälla, sluta aldrig Blogga 🙏

Svar: Tack ❤️ nä bloggen kommer bli annorlunda snart för håller på att starta upp samarbete så får se om det går vägen
Emma Andersson

Lisa
2024-04-18 @ 17:06:26

Snälla, sluta aldrig Blogga 🙏




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0