Svarar på frågor <3

Var testet positivt eller negativt?

SVAR : Jag har varit sjuk med Corona, och hoppas jag slipper vara det igen,
för jag har fortfarande inte blivit frisk från skitet.


Ska ni ta reda på kön denna gång med eller?

SVAR : Ja, vi ska göra KUB denna gången också och kommer då ta reda på om det är en flicka eller pojke : ) 
 

Har du namnförslag kvar sen innan?

SVAR : Vi har namn klara redan om det är en flicka eller pojke, väljer dock att behålla namnen för oss själva ett tag till : ) 


Hur gick det med jobbet nu då?

SVAR : Jag har börjat på jobbet, och har jobbat lite, skulle jobbat denna veckan också men då jag inte blivit frisk ännu så fick jag sjuka mig tyvärr, så otroligt typiskt, men hoppas kunna jobba i slutet av veckan : ) 


Ska ni flytta? blir lgh för trång?

SVAR :
Nej, vi ska inte flytta, våran lägenhet är så pass stor och bra planerad att barnen kommer kunna dela rum tillsammans utan några som helst problem : )

 
 
Hur långt gången är du?

SVAR : Jag är bara i vecka 7 : )  Vi är jätte glada och tycker det är otroligt spännande trots vi nästan precis gått igenom en graviditet : ) Men icke klokt så mycket man glömt redan. Men på onsdag så blir Evelyn redan 8 månader 💗
 
 
Anonym
2022-01-31 @ 20:05:45

Hur blir det med Toms flytt till Stockholm? Ska du vara själv med två barn när han försöker göra karriär i en annan stad?

Svar: Hur det kommer bli med Toms flytt får vi vänta och se, för nu ska vi först ha barn igen precis så som vi ville ha det, tätt mellan våra barn. ♥️
Emma Andersson

Pernilla
2022-01-31 @ 20:12:16

Så himla kul med ett till barn. Barn är livets gåva😍 kan du inte skriva lite mer kring dina tankar kring två barn. Tex ska ni ha tvillingvagn? Sam sover ni eller ska barnen ha varsin säng? Hur länge vill du va mamma ledig med dem osv?

Svar: Svarar i inlägg
Emma Andersson

Anonym
2022-01-31 @ 21:49:41

Tycker du dukar så himla lyxigt och smakfullt när ni har kalas eller firar nåt annat. Var köper du de fina papperstallrikarna och ballongerna. Du borde jobba med event och festfixande ❤️❤️❤️

Svar: Jag köper väldigt mycket från nätet, eller Dollarstore, så fint skrivit : ) jag ska nog ändå överraska min man lite på alla ♥️ dag med att göra lite fint, blir mer och mer sugen.
Emma Andersson

Pernilla
2022-01-31 @ 22:13:13

Så himla kul med ett till barn. Barn är livets gåva😍 kan du inte skriva lite mer kring dina tankar kring två barn. Tex ska ni ha tvillingvagn? Sam sover ni eller ska barnen ha varsin säng? Hur länge vill du va mamma ledig med dem osv?

Svar: Svarar i ett inlägg
Emma Andersson

Anonym
2022-02-01 @ 07:58:26

Grattis till barnet ❤️
Vad är era tankar kring er psykiska ohälsa och att den kan överföras till barnet? Har ni kapacitet att sköta ett barn till? Får ni hjälp av soc?

Svar: Varför skulle vi inte kunna sköta ett barn ? Jag har aldrig mått så bra som jag gör nu, tar inte en enda medicin för varken depression eller bipolär, så nej vi har ingen hjälp av SOC skulle aldrig ens behöva det.
Emma Andersson

Anonym
2022-02-01 @ 09:42:33

Hej fina Emma ❤️
Grattis till nytt jobb och barn. Vad kul för er!
Vad är det för typ av jobb du fått? Nåt kreativt hade passat dig. Såg att där finns en fin inredningsbutik i Örkelljunga. Det hade passat dig perfekt!

Svar: Hej !! <3 Jag vill inte berätta om mitt jobb, för där är folk som förstör hela tiden, men det är ett jobb som jag trivs jätte bra med och ett jobb som jag trivs med <3 Jag vill inte skriva mera om det, men just nu så jobbar jag lite timmar. <3
Emma Andersson

Anonym
2022-02-01 @ 09:44:55

Grattis till att du blivit frisk från din psykiska ohälsa. Otroligt att du jobbat så mycket med dig själv att den bara försvunnit. Du borde skriva en bok om det eller kanske göra en dokumentär ❤️

Svar: Jag mår som sagt BRA, inte mått så bra någon gång som jag gör nu, och jag har kämpat / jobbat med mig själv under alla dessa åren, jag har skrivit två e-böcker om mitt mående <3
Emma Andersson

Anonym
2022-02-01 @ 09:46:17

Jag har följt din blogg länge (en av de bättre bloggarna jag följer ❤️) och visst har du en elcykel? Gillar Evelyn fart?

Svar: Åhhh, men tack vad fint skrivit av dig, jag har som sagt bloggat i 14 år : ) Tycker om att blogga, men i bland tappar man gnistan med att blogga, men just nu så är det roligt att blogga igen :) Jag har en el cykel i Höganäs hos mina föräldrar, men jag har inte den här i Örkelljunga.
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0