Ny vecka 🩋

SĂ„ soligt ☀ fint vĂ€der i dag, man vill bara vara ute hela tiden, men det gĂ„r inte direkt i med jag har finaste Evelyn för sĂ„ mycket tycker hon inte om att Ă„ka sin vagn faktiskt, men vi har varit ute i tvĂ„ omgĂ„ngar alla fall i dag. 
Gick till fiket och köpte mig en kaka för att Ă€ta den sedan utanför fiket tillsammans med Evelyn i sin vagn. Efter det sĂ„ gick vi till Coop och handlade bara, haft det sĂ„ mysigt tillsammans denna dagen ♄♄


(null)

Bakom nappen finns dĂ€r ett leende som alltid ♄♄♄♄♄♄♄♄♄♄♄♄♄♄♄♄

(null)

Jag har solglasögonen pĂ„ mig pĂ„ grund av solen och inte för jag Ă€r sönder slagen som ni brukar pĂ„stĂ„. ♄♄♄♄

Hoppas ni alla har en fin mĂ„ndag !! 
Anonym
2022-03-01 @ 17:28:50

Är jackan av Ă€kta pĂ€ls? Kram

Svar: Nej det Àr den inte : ) Men den Àr sÄ varm och skön : )
Emma Andersson

Chris
2022-03-02 @ 08:18:31

Hej
Är allt bra!
Har du varit pÄ flera ultraljud?
🌾🌾

Svar: Hej ! Jag ska i vÀg i dag kl 13.30 pÄ UL : )
Emma Andersson

Anonym
2022-03-02 @ 11:37:26

Hej finaste Snuttisen ❀
Kan du inte svara pÄ alla livefrÄgorna som du brukar, med en lista pÄ bloggen?
Det verkar vara svĂ„rt att filma ❀

Svar: Jo jag ska göra det : )
Emma Andersson

Anonym
2022-03-02 @ 11:52:09

Hur tÀnker du kring anknytning? Hur var trygghetscirkeln? KÀnde du att den hjÀlpte dig med anknytningen till Evelyn?

Svar: Va ??? Jag har inte gÄtt nÄgon trygghets cirka och har inga problem med att knyta an till Evelyn.. var har ni fÄtt detta i frÄn ?
Emma Andersson

Anonym
2022-03-02 @ 12:45:28

Hur gick det pÄ ultraljudet?

Chris
2022-03-02 @ 12:56:17

đŸ‘đŸ»đŸŒžđŸŒž

Svar: â˜ș
Emma Andersson

Anonym
2022-03-03 @ 10:40:29

Kan inte knyta an till ditt barn och mÄste gÄ och lÀra dig/ er detta? Varför ?
Insatsen beviljas av socialförvaltningen vad jag vet.
Är det dina svĂ€rförĂ€ldrar som Ă€r stödfamilj?



Svar: Va ??? Vad i helskotta pratar du om ???
Knyta an ??? Stödfamilj haha 😂 vart fĂ„r ni allting i frĂ„n, vi har ingen stöd familj
Emma Andersson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

VĂ€lkommen till min blogg!

RSS 2.0