Ska försöka svara på frågor 😊👏

Jag skulle gärna vilja skriva ✍🏿 vad allting handlar om, men jag kan inte tyvärr för respekt av alla inblandade men speciellt för Toms skull ♥️

Jag har inga problem med att vara mamma till Evelyn, hon är så otroligt underbar den tjejen,
just nu så hänger hon mest på min famn för hon vill inte vara själv eller att man sätter ner henne.

Jag är just nu sjukskriven på grund av en kraftig anemi hela maj månad ut, jag ska ta nya prover i mitten av maj så får vi se om det hjälpte när jag fick järn och blod 🩸 

Jag kan helt enkelt inte säga exakt vad jag går igenom men det är mellan mig och Tom, vi tar helt enkelt en dag i taget, jag har mycket hjälp av mina älskade svärföräldrar och svägerska. Jag älskar de så otroligt mycket ♥️

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Jag älskar dig Evelyn !!! ♥️♥️♥️
Gitte
2022-04-29 @ 17:23:36

Kriser är till för att lösas?!

Svar: Jadå och den kanske går att lösa men är inte säkert tyvärr :/ det får tiden utvisa.
Emma Andersson

Gitte
2022-04-30 @ 14:24:16

Ojdå så pass!
Bor ni tsm?

Svar: Just nu bor vi inte tillsammans !!!
Emma Andersson

Pernilla
2022-04-30 @ 15:35:52

Har Tom självskadat sig? Blivit inlagd? Eller vad hände?😵‍💫

Svar: Nej det har han inte gjort, jag kan inte skriva om det, respekt mot Tom
Emma Andersson

Anonym
2022-04-30 @ 21:03:22

Du förlät ju honom för tidigare otrohet. Vad är annorlunda denna gången? Det kan ju bli väldigt fel nu när du vänder dig till hans familj i ett försök att behålla honom. När det tar slut så kommer dom välja honom. Då står du själv. Det vore nog bättre att be din egna familj om ursäkt. Du kommer vara helt beroende av deras stöd när du blir ensamståande, skuldsatt och med dålig ekonomi. Få hyresvärdar vill hyra ut till någon i din sitta och med din bakgrund.

Svar: Vad i helskotta skriver du ??? Otrogen ??? Tom har aldrig varit otrogen och skulle aldrig vara det i heller. Jag har inte sagt att det är slut mellan mig och Tom, nu vet ni ingenting om mig och Tom, jag kommer aldrig att ha en sådan relation till min så kallade familj igen det finns inte ens på kartan.
Emma Andersson

Anonym
2022-05-01 @ 21:41:18

Har han kommit på dig att du handlat i hans namn också och stulit hans identitet och tagit lån i hans namn? Det ryktas om det…isf förstår många varför ni inte bor ihop just nu

Svar: Ärligt talat.. fuck off.. skriv inte saker du inte vet ett skit om !!!!!
Emma Andersson

Anonym
2022-05-01 @ 22:55:46

Snart dags att börja belasta Höganäs kommun igen?

Svar: Vad ska jag belasta Höganäs kommun med ???
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0