Mys i Höganäs ♥️

I tisdags begav jag mig till Höganäs, åkte härifrån vid 10.05 skulle egentligen åkt vid 09.05 men jag hann helt enkelt inte så fick bli 1 timme senare som jag åkte. 


(null)
 

(null)


Väl framme i Höganäs 11.30 så gick jag från buss torget igenom hela Höganäs för komma till min älskade 👵 så mys ♥️

(null)

(null)

(null)

Så klart somnade Evelyn på bussen i vanlig ordningen, mammas lilla hjärta ♥️ 

(null)


Väl framme fick hon sova på balkongen denna tjejen sov tyvärr rättså mycket av tiden men det hanns ju med lite mys ändå ♥️

(null)

Jag fick otroligt god lunch, rättare sagt kalops med tyska spaghetti mums 😋 så otroligt länge sedan jag åt detta så fick passa på. 

(null)

Köpte en leksak till henne när vi gick ut på en promenad tillsammans 😊✅

(null)

När vi hoppa på bussen i Helsingborg till Örkelljunga så blev Evelyn hungrig väl på bussen så matade jag henne och sen somnade jobb♥️

Tack för dessa underbara timmar med världens och universums finaste människa ♥️♥️



Anonym
2021-09-30 @ 19:30:07

Skum kombo med kalops o spaghetti ? Eller e de bara jag ?

Pernilla
2021-10-01 @ 09:08:15

Mysigt med utflykt 😍

Svar: Så mysigt att träffa min mormor ♥️♥️
Emma Andersson

Anonym
2021-10-01 @ 09:32:29

Kalops (på finska palapaisti eller vatkuli) är en svensk och finsk kötträtt som innehåller nötkött, lök, kryddpeppar, lagerblad och andra kryddor och som ofta serveras med kokt potatis och inlagda rödbetor.[1] Rätten finns även i en något mustigare och mörkare skånsk variant, där morötter tillsättes.

Pernilla
2021-10-01 @ 22:51:25

Herregud man kan väl äta kalops med vilket tillbehör man vill. Jag äter alltid med kokt potatis men spaghetti är det i vet fel på. Typiskt att vissa sura läsare ska kommentera på allt❤️

Svar: Jag kan inte äta kalops med potatis har alltid ätit dessa spaghetti sedan liten ♥️
Emma Andersson

Pernilla
2021-10-01 @ 22:52:13

Inget fel på skulle det stå i min förra kommentar

Anonym
2021-10-04 @ 10:59:00

Lite frågor:
Är planerna på att du ska bli gravid aktuell fortfarande?
Vad är planerna om ni inte får fler barn? Vad ska du arbeta med då? Vad tycker du om att arbeta med förutom vården?
Har ni vaccinerat er mot covid 19?
Hur ska ni fira er första JUl?
Är du skuldfri nu eller?
Vad är det för företag ni startat? vad går det ut på?
Har ni fått vänner?

Anonym
2021-10-04 @ 12:30:29

Är det sant att din mor har sagt upp kontakten med dig ige ?

Svar: Väljer att ej svara på denna frågan !!
Emma Andersson

Anonym
2021-10-04 @ 20:58:12

Tror verkligen att dina läsare är intresserade av din försäljning av Hardy. Det är ju inte hemligt eftersom annonsen ligger på Blocket…

Svar: Jag kommer ej skriva något om hardy
Emma Andersson

Anonym
2021-10-04 @ 20:58:27

Tror verkligen att dina läsare är intresserade av din försäljning av Hardy. Det är ju inte hemligt eftersom annonsen ligger på Blocket…

Svar: Jag kommer inte skriva något om Hardy
Emma Andersson

Pernilla
2021-10-04 @ 22:40:25

Varför säjs älskade Hardy?💔

Svar: Jag kommer inte skriva något om Hardy
Emma Andersson

Gith
2021-10-05 @ 08:50:02

Det främsta symtomet på bipolär sjukdom typ 2 är återkommande depressioner. Mellan depressionerna går patienten i s.k. hypomaniska skov. Hypomani går att se som en mildare form av mani. Personen känner sig upprymd, positiv och full av energi.
Då kanske det är lättare att få förstå Emma när hon har dessa skov.

Svar: Tack !
Emma Andersson

Gith
2021-10-05 @ 08:50:17

Det främsta symtomet på bipolär sjukdom typ 2 är återkommande depressioner. Mellan depressionerna går patienten i s.k. hypomaniska skov. Hypomani går att se som en mildare form av mani. Personen känner sig upprymd, positiv och full av energi.
Då kanske det är lättare att få förstå Emma när hon har dessa skov.

Svar: Tack !
Emma Andersson

Anonym
2021-10-05 @ 09:19:26

Ska du svara på inläggen eller? Kan du inte skriva ner regler på vad du tänker svara på? Vad för sorts frågor du inte lägger in eller publicerar så man vet.
Du är så frånvarande jämnt så man vet inte om du lessnat eller inte har tid

Svar: Jag har annat att göra därav jag inte bloggat ett tag, jag svarar så klart på inläggen när jag är här inne,
Emma Andersson

Pernilla
2021-10-05 @ 21:32:29

Hur många barn till vill du ha? Är du rädd att bli för gammal om ni inte skaffar snabbt?❤️

Svar: svara i inlägg <3
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0