Utflykt till Ängelholm <3

I går åkte vi hemifrån redan klockan 09.15 för att bege oss till Ängelholm, vi skulle träffa den finaste bästaste människan i hela världen och universum 💗
 
 
 
Att vara din mamma är fantastiskt, du ger mig så otroligt mycket lycka och glädje alltid, jag älskar dig Evelyn 💗
 
 
 
Väl framme vid 10.00 så gick vi alla till Sjöholms och fikade tillsammans alla : ) Där vi alltid ses ! 


 
 
 
 
 
 
 
Efter vi fikat så gick vi i lite butiker och jag köpte massa nya kläder till Evelyn både på H & M och på Kappahl : ) Perfekt med 20 % rabatt på H & M och på Kappahl hade jag hittat kläder för 25 % rabatt så fick en hel del nya kläder i storlek 74 och 80 : ) 💗

Tack för dessa timmar tillsammans ! : ) 
 

Efteråt så åkte vi till Alex som bor i Munka Ljungby för att äta lite kina mat tillsammans, för sedan ta bussen igen tillbaka in till Ängelholm rättare sagt till Polisen för Tom skulle göra ett Id Kort med rätt namn i med han bytt namn. 

 
 
 
 
Så här kan man också se ut efter en kram från sin älskling * haha * 😂
 
Tack för denna underbara dag tillsammans med min familj 💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0