Äventyr 😊👍

Jag och min lilla sessa ska till Väla i dag, 
bara hon och jag, sitter just nu på bussen från Örkelljunga till Väla ❣️

(null)

(null)

Min man är i väg hela dagen i dag ju på jobb i Örkelljunga på ett bröllop så vi tjejer åker hemifrån ett litet tag innan vi måste hem igen till hundarna 🐶❣️

Ska fixa lite små saker bara inte något stort, men vill ha upp min lampa ovanför köksön och vi glömde köpa en sak på Ikea så ska smita in där också är tanken 😊

Hoppas ni har en fin lördag ! 

Lena
2021-07-31 @ 16:09:50

Du passar så bra i ditt långa hår, ja ibland får man göra saker själv också 😉

Svar: Åh tack 🙏 jag är glad för mitt hår men det behövs tyvärr klippas ✂️
Emma Andersson

Karin
2021-08-01 @ 12:32:23

Hej hur går de med era valpar skulle vara roligt att se ett foto på dem. Denna hundens nos de är väldigt smärtsamt de är smörja smörja hela tiden😉

Svar: Ja jag smörjer och smörjer hela tiden på Ertons nos 😊
Valparna går det bra med, vi har lagt ut de till försäljning i dag.
Emma Andersson

Storken
2021-08-02 @ 09:58:56

Är det er nya business att avla valpar Emma? 99 papp för 3 valpar är ju goa lättförtjäntaste pengar. Jag hoppas bara ni inte kommer avla sönder era hundar och att ni faktiskt har dom i syftet som djur och lättförtjänta skattefria pengar? Har ni tänk avla på era andra hundar också????

Svar: Nu är det ju 90000 kr för tre stycken så du borde kanske läsa annonsen bättre. Ja nu får man ju inte avla sönder hundar och man får bara ta ex antal kullar på en tik, men vi har som sagt en tik till våran american bully som ska ha valpar till hösten och brukar få cirka 10 stycken och de är ännu dyrare.
Emma Andersson

Anonym
2021-08-02 @ 22:38:37

Varför registrerar ni inte valparna? Vilka hälsotestrr är gjorda?

Anonym
2021-08-03 @ 19:01:00

Du kanske ska läsa storkens kommentar bättre. P9 papp för 3 valpar betyder precis det du påpekade skulle vara fel! Annonsen på blocket är felstavad.

Anonym
2021-08-03 @ 19:01:53

99 papp rättelse ovan.

Anonym
2021-08-04 @ 10:39:04

Har du/ ni läst vad Fredrik Steen tycker om personen som inte registrerar in valpar, betalar skatt, är seriösa uppfödare?
Blir så upprörd när jag läser er annons på Blocket.

Anonym
2021-08-04 @ 11:26:06

Har du/ ni läst vad Fredrik Steen tycker om personen som inte registrerar in valpar, betalar skatt, är seriösa uppfödare?
Blir så upprörd när jag läser er annons på Blocket.

Anonym
2021-08-04 @ 12:15:31

Har du/ ni läst vad Fredrik Steen tycker om personen som inte registrerar in valpar, betalar skatt, är seriösa uppfödare?
Blir så upprörd när jag läser er annons på Blocket.

Anonym
2021-08-05 @ 22:04:03

Vem är Fredrik Steen?

Svar: Han är en svensk hundcoach bland annat känd från TV4
Emma Andersson

Anonym
2021-08-05 @ 22:04:04

Vem är Fredrik Steen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0