Vad jag älskar dig 😍

(null)

Jag kan inte få fram de rätta orden när jag ser på dig, när jag tänker på dig. Du är verkligen mannen i mitt liv Tom 😍❤️ 
Från dag 1  har vi stött på hinder efter hinder och de bara fortsätter, det värsta kom häromdagen, men det finns inget som kommer kunna komma emellan oss två, 
vi är alldeles för starka tillsammans och kärleken vi har till varandra är enorm. 
Att somna bredvid dig varje kväll och vakna bredvid dig på morgonen är det bästa som finns, att få höra dig varje morgon när du frågar : Har min älskling sovit gott ? 
Att vara gravid trodde jag skulle vara helt jobbigt men med Tom vid min sida så går allting bra då han finns där hela tiden, ställer upp till mer än 100% 💯 och det är en underbar känsla, en trygghet för mig, ett lugn för mig, mitt mående blir bättre så det är tur han finns i mitt liv, han är min familj, och snart är vi en egen familj med våran lilla flicka. 

(null)


Jag älskar dig Tom !! Ser framemot att bli din fru nu till våren, ska bli helt underbart att vi blir man och fru innan våran flicka födds, 
vi ska boka en tid här i Örkelljunga så vi kan gifta oss 💍 
Millan
2021-01-30 @ 06:52:02

Jag förstår att det är en väldigt privat sak men kan du inte försöka förklara vad exakt det är som andra gör för att förstöra mellan er? Tror att dina läsare hade fått mer förståelse för hur allt verkligen är.

Svar: Folk vill inte vi ska vara tillsammans helt enkelt, vi får hot mot oss, folk skriver de ska döda oss / mörda oss. Min familj vill inte vi ska vara tillsammans, finns de som tycker jag ska lämna Tom så jag kan träffa Brooklyn igen för Brooklyn är rädd för Tom.
Emma Andersson

Lena
2021-01-30 @ 08:18:41

Hej Emma!som jag saknat din blogg några dagar,men med allförståelse så förstår jag dig.Med ork å trötthet och alla negativa komentarer,du får i din blogg.Ni är så fina tillsammans,er lilla familj med Hund.Så fina kläder till er lilla prinsessa.Ja de finns så mycket fint så man blir helt sjuk.Emma du passar jättebra i ditt hår när de är helt utslaget och hoppas verkligen att ni kan behålla ert fina boende.Ha de nu så bra på er å bara samla krafter å positiv energi❤️//Lena

Svar: Hej Lena ❤️
Ja jag är tillbaka igen nu, det var inte länge jag var borta från min blogg jag har svårt att slita mig efter 12 års bloggande.
Ja jag är glad för min familj, längtar så efter våran prinsessa och det finns så otroligt mycket fint, man kan nästan köpa på sig för mycket men försöker hålla mig med att handla.
Ha en fin lördag nu ska jag ut med min hund när solen skiner ❤️❤️
Emma Andersson

Chris
2021-01-30 @ 10:21:41

Varför är Brooklyn rädd för Tom?
Varför vill din familj du skall lämna Tom?

Svar: Av respekt för alla så väljer jag att inte svara på denna kommentar, mest för Brooklyns skull ❤️❤️
Emma Andersson

Jag
2021-01-30 @ 15:51:44

När du svarar så som du gör nu låter det precis som tom har slagit eller hotat Brooklyn eller ännu värre :/

Svar: Herregud!!!

Att man bara orkar tro det värsta alltid
Emma Andersson

Jag
2021-01-30 @ 19:34:04

Men herregud själv Emma jag säger bara så som det kan uppfattas utifrån ditt svar ? Behöver inte bli så stött ville bara göra dig uppmärksam att när man svarar så vagt så blir man lite fundersam ?

Jag
2021-01-30 @ 19:57:16

Men herregud själv Emma jag säger bara så som det kan uppfattas utifrån ditt svar ? Behöver inte bli så stött ville bara göra dig uppmärksam att när man svarar så vagt så blir man lite fundersam ?

Anonym
2021-01-31 @ 10:10:40

Kan du och sonen träffas ändå fast han är rädd för Tom? Alltså utan honom då? Tom kan bo hos Maria och Martin över en helg så att du och Brooklyn kan ses!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0