Svar på frågor : )

Vad tänkte du när din mor sa ifrån att hon inte orkade mer ?
 
SVAR :  Jag tänkte inte så mycket på det, nu är inte detta första gången som Susanne sagt eller gjort så här, denna gången kommer det dock aldrig bli bra igen, men jag lägger inte ner någon tid på henne eller Lasse, Rasmus.
De finns inte längre i mina ögon. 
 

Varför var tom nersövd ?
 
SVAR :  Tom var nersövd för att han sluta inte vara orolig på sjukhuset fast de gav honom lugnande, så därför fick de söva ner honom 1 dygn och väckte honom dagen efter och då var alla tabletter ur kroppen, tack och lov. Denna gången kunde det gått riktigt illa sa de på sjukhuset, så är så glad för han kom i väg. 
 

Vem hotade er när ni fick lämna lägenheten. Fogden eller brodern ?
 
SVAR :  Nej, det var verkligen inte fogden eller Rasmus, något ännu värre,
men det är något jag inte kan skriva om alls tyvärr. 
 

Är ni vänner med Toms föräldrarna med tanke på att de köpte barnvagnen ?
 
SVARVi pratar med Toms föräldrar Maria och Mattias, absolut det gör vi,
och som jag skrivit innan jag är så otroligt glad för barnvagnen som vi fick av de,
jag går här hemma med den inomhus och kör den och Hardy går bredvid mig
och tittar nyfiket på vagnen. 
Lovisa
2020-12-31 @ 05:17:49

Låg han i respirator då?

Svar: Jag vet bara att han låg nedsövd på IVA och andades inte själv utan fick hjälp med det
Emma Andersson

Lena
2020-12-31 @ 08:24:05

Hej Emma!vilkenGraviditetsvecka är du i nuläget ,så fin barnvagns ni fick av Toms föräldrar,så snällt av dom. Ha en fin nyår🎉🎉//Lena

Svar: Hej Lena <3 Jag är i vecka 17 nu, snart halva tiden. Ja barnvagnen är jätte fin, kör den varje dag inomhus haha. Ha en fin nyår. <3
Emma Andersson

Anonym
2020-12-31 @ 10:52:03

Lögner lögner och åter lögner, nu helt plötsligt fick Tom för en månad sedan reda på att han e bipolär men du har som sent som i helgen svarat på en kommentar att det bara e du som har den diagnosen.

Anonym
2020-12-31 @ 10:52:11

Lögner lögner och åter lögner, nu helt plötsligt fick Tom för en månad sedan reda på att han e bipolär men du har som sent som i helgen svarat på en kommentar att det bara e du som har den diagnosen.

Svar: Tom fick veta för 1 månad sedan att han inte är bipolär längre och att jag bara är det.
Emma Andersson

Lisa
2020-12-31 @ 11:14:46

Hej! Berätta vad som hände med lägenheten?! Gud måste varit jättehemskt eftersom du inte vill va ensam längre.... ha ett fint nyår!!

Svar: Gott nytt år : ) Jag kan inte säga så mycket om det med lägenheten i Höganäs mer än att vi fick fly, polisanmäla det och hade polisen där, just nu är det hyfsat lugnt.
Emma Andersson

Anonym
2020-12-31 @ 13:18:32

Så man kan bli frisk och botad från sin biopolära sjukdom?

Svar: Bipolära vet jag inte men tydligen, finns ju de som fått diagnoserna och sedan har de tagit tillbaka de igen.
Jag kan ju ärligt talat säga att nu när jag inte tar medicin längre för min bipolära så känns det inte ens som om jag är det och kommer aldrig mera ta någon medicin i heller för den
Emma Andersson

Anonym
2020-12-31 @ 15:49:16

Du tror att du inte behöver medicin. Men alla ser ju ditt mönster under de gångna åren...det upprepar sig och du är blind för dina handlingar. Sen hamnar du i depressiva perioder gång på gång...Du kommer nog aldrig se detta alla ser. Du borde gå till en psykolog regelbundet.

Svar: Då säger vi så.
Emma Andersson

Anonym
2020-12-31 @ 16:20:25

Man kan aldrig bli friskförklarad från varken en diagnos som ADHD eller bipolär. Isåfall har man blivit feldiagnotiserad, inte ”friskförklarad”. Herregud.

Svar: Då säger vi så
Emma Andersson

Tom
2020-12-31 @ 17:13:10

Jag fick bipolär när jag var 11 av min läkare på bup och hade medicin redan då för det men när jag gick över på vuxen så började läkarna tvivla på om det var bipolär jag hade och för cirka två år sedan började jag på en ny utredning som jag fick svar på i september/oktober att jag inte är bipolär sen en Adhd diagnos är ingen sjukdom utan det är en diagnos den kan man växa ifrån där finns många som gjort det!

Svar: <3
Emma Andersson

Anonym
2021-01-01 @ 01:02:56

Är det inte lika osäkert att bo i Örkelljunga som i Höganäs?
Menar att dem som "hälsade på" i Höganäs kan väl "hälsa på" i Örkelljunga med?
Sen är det rätt korkat att skriva om saker man inte tänker gå ut med till allmänheten. Det är bara att skapa mer problem än vad som redan finns och fler nyfikna.
Om du nu hatar Höganäs och allt där så mycket så bör du lägga ner din blogg helt då jag VET att fruktansvärt många från Höganäs läser din blogg. Du skapar alla problemen själv och det är synd att du själv inte förstår det.

Anonym
2021-01-01 @ 01:02:59

Är det inte lika osäkert att bo i Örkelljunga som i Höganäs?
Menar att dem som "hälsade på" i Höganäs kan väl "hälsa på" i Örkelljunga med?
Sen är det rätt korkat att skriva om saker man inte tänker gå ut med till allmänheten. Det är bara att skapa mer problem än vad som redan finns och fler nyfikna.
Om du nu hatar Höganäs och allt där så mycket så bör du lägga ner din blogg helt då jag VET att fruktansvärt många från Höganäs läser din blogg. Du skapar alla problemen själv och det är synd att du själv inte förstår det.

Anonym
2021-01-01 @ 01:03:02

Är det inte lika osäkert att bo i Örkelljunga som i Höganäs?
Menar att dem som "hälsade på" i Höganäs kan väl "hälsa på" i Örkelljunga med?
Sen är det rätt korkat att skriva om saker man inte tänker gå ut med till allmänheten. Det är bara att skapa mer problem än vad som redan finns och fler nyfikna.
Om du nu hatar Höganäs och allt där så mycket så bör du lägga ner din blogg helt då jag VET att fruktansvärt många från Höganäs läser din blogg. Du skapar alla problemen själv och det är synd att du själv inte förstår det.

Svar: Jag kommer aldrig sluta blogga då jag gjort det i 12 år.
Ha en fin dag
Emma Andersson

Anonym
2021-01-01 @ 01:03:08

Är det inte lika osäkert att bo i Örkelljunga som i Höganäs?
Menar att dem som "hälsade på" i Höganäs kan väl "hälsa på" i Örkelljunga med?
Sen är det rätt korkat att skriva om saker man inte tänker gå ut med till allmänheten. Det är bara att skapa mer problem än vad som redan finns och fler nyfikna.
Om du nu hatar Höganäs och allt där så mycket så bör du lägga ner din blogg helt då jag VET att fruktansvärt många från Höganäs läser din blogg. Du skapar alla problemen själv och det är synd att du själv inte förstår det.

Anonym
2021-01-01 @ 01:03:10

Är det inte lika osäkert att bo i Örkelljunga som i Höganäs?
Menar att dem som "hälsade på" i Höganäs kan väl "hälsa på" i Örkelljunga med?
Sen är det rätt korkat att skriva om saker man inte tänker gå ut med till allmänheten. Det är bara att skapa mer problem än vad som redan finns och fler nyfikna.
Om du nu hatar Höganäs och allt där så mycket så bör du lägga ner din blogg helt då jag VET att fruktansvärt många från Höganäs läser din blogg. Du skapar alla problemen själv och det är synd att du själv inte förstår det.

Anonym
2021-01-01 @ 01:03:20

Är det inte lika osäkert att bo i Örkelljunga som i Höganäs?
Menar att dem som "hälsade på" i Höganäs kan väl "hälsa på" i Örkelljunga med?
Sen är det rätt korkat att skriva om saker man inte tänker gå ut med till allmänheten. Det är bara att skapa mer problem än vad som redan finns och fler nyfikna.
Om du nu hatar Höganäs och allt där så mycket så bör du lägga ner din blogg helt då jag VET att fruktansvärt många från Höganäs läser din blogg. Du skapar alla problemen själv och det är synd att du själv inte förstår det.

Lena
2021-01-01 @ 12:15:03

Hej Emma Hoppas ni Hade en fin nyår på er.Nu får man blicka fram på nytt år.sluta inte blogga .Emma du säger att allt detta startade upp med att du mådde dåligt Pskysk av din op för 6 år sedan.Men innan det hur har ditt liv sett ut då hade du psyksjuka ohälsa då med .Den biopolär brukar bryta ut när man kommer in i tonåren när alla hormoner kommer in i bilden😉Försök nu lägga din tid med allt må så bra du kan nu när du är gravid å samla krafter.😍//lena

Lena
2021-01-01 @ 12:15:40

Hej Emma Hoppas ni Hade en fin nyår på er.Nu får man blicka fram på nytt år.sluta inte blogga .Emma du säger att allt detta startade upp med att du mådde dåligt Pskysk av din op för 6 år sedan.Men innan det hur har ditt liv sett ut då hade du psyksjuka ohälsa då med .Den biopolär brukar bryta ut när man kommer in i tonåren när alla hormoner kommer in i bilden😉Försök nu lägga din tid med allt må så bra du kan nu när du är gravid å samla krafter.😍//lena

Svar: Hej ! Nyår har varit lugnt och skönt. Jag ska inte sluta blogga, tanken finns inte ens. Innan jag började må dåligt psykiskt för 6 år sedan har det inte varit någonting, det har aldrig funnits något med psykisk ohälsa.
Emma Andersson

Anonym
2021-01-01 @ 15:27:35

Hej
Jag har läst och utbildat mig en hel del inom NPF. Och , precis som en del andra skriver , kan inte en ADHD-diagnos försvinna...
MEN man kan som person få så mkt redskap och ha bra strategier att diagnosen inte orsakar så mkt problem .
Man ska komma ihåg att ha en ADHD- diagnos är inte endast negativt ..
kram sus F




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0