Varför jag älskar honom 😭💗

(null)

(null)


Du får mitt hjärta att slå mer än dubbla slag älskling, du gör mig knäsvag varje dag bara jag ser dig, jag får nypa mig själv i armen när jag ser dig för inse att du är MIN 💗😭
Anonym
2020-04-26 @ 10:43:18

Är det han som gjort det till dig?

Anon
2020-04-26 @ 12:50:57

Forensisktcenter i Linköping bedömer det som +3 att det är du som skrivit de lapparna själv :)

Svar: Ok
Emma Andersson

Anonym
2020-04-26 @ 14:49:45

Det är ju uppenbart med tanke på vad det står på lapparna att detta är från Emma till Richard. Fin gest:-)

Svar: Klart det var till min fina richard 💗
Emma Andersson

Anonym
2020-04-26 @ 20:43:14

Hej Emma
Så fint gjort av dig att skriva detta till Rickard! Till dig som skriver att Emma skrivit lapparna själv ... vad jag kan läsa har inte Emma skrivit ngt annat heller ...
Kan bli så trött på er alla som tvunget måste slå på någon som redan ligger ner.

Ha det nu så bra Emma , fortsätt kämpa

Kram Susanne F

Svar: Jag har skrivit alla dessa lapparna förra fredagen till min fina Richard 💗💗
Emma Andersson

Anonym
2020-05-03 @ 17:40:33

Vi saknar dig! Hur mår du? Vad gör du om dagarna? Skriv, vi vill veta 😃

Svar: Så fin kommentar, jag har behövt tagit en paus på grund av personliga skäl. Jag är hemma dagarna igenom,
Emma Andersson

Anonym
2020-05-04 @ 20:57:33

Var är du Emma? 🌹

Svar: Jag är här men tagit paus
Emma Andersson

Anonym
2020-05-05 @ 11:39:39

Hur mår du Emma? Du har inte bloggat mer.... är du inte intresserad av detta mer eller tar du bara en pause? Hoppas det inte hänt dig nåt? Orolig😨

Svar: Jag har bara fått ta en paus på grund av personliga skäl. Jag har inte mått så bra därav tystnad
Emma Andersson

Anonym
2020-05-05 @ 15:30:22

Slutat blogga?

Svar: Nej bara tagit en paus
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0