fredag, jobb, massa känslor, ledsen inombords

Fredag redan, känns precis som om det precis varit det, men tiden går ju så otorligt fort, solen skiner ute, men det blåser lite också, men kan vara skönt det med.
Klockan är just nu 08.35 och jag har precis skrivit ett brev till R och ska skicka det sen i dag till honom, så kul att brevväxla, det var länge sedan man gjorde sådant hehe ;) 

I dag ska jag jobba, börjar dock inte förrän 15.45-22.00 så skönt, ska bli underbart att jobba, komma hemifrån, helgen kommer gå fort tills min Brooklyn kommer på söndag igen, saknar honom så mkt !
Han är verkligen mitt lyckopiller i allt detta som händer, 
jag hänger inte riktigt med själv, kan inte riktigt förstå vad som händer,
men bara ta 1 dag i taget, trodde detta skulle vara den bästa tiden nu i ens liv,
trodde verkligen på allt detta, men jag vet inte längre, jag har nog haft en helt fel bild av allting, hatar att ha denna smärtan inom mig, hatar känslan av att ha ett halvt hjärta, känns som om någon tagit ut det och bara stampat på det just nu.
Så overkligt allting, snacka om chock, snacka om förtvivlan, hur kan man bara släppa en sådan bomb, en sådan stor sak bara så där ?? 
 
Samtidigt som jag skriver detta inlägget så rinner tårarna ner längs mina kinder, 
jag är så ledsen, 
jag är så förtvivlad,
jag är så besviken,
jag känner mig så lurad,
jag är arg,
men samtidigt är jag så otroligt förstående att jag förstår,
men det gör bara så jävla ONT !! :( 
SÅ JÄVLA ONT !!! 
 
Klarar inte skriva mera just ju.
 
Ha en bra fredag !! 
 
 
Ta mig hit igen !!! 
 
 
 
 
Jag har aldrig varit så lycklig som här !! 
Tack för du gjort mig lycklig Jimmie !!
Jag kommer aldrig tycka illa om dig oavsett vad,

men vissa saker kan man inte styra över. 
 
 
 
Du är fantastisk Jimmie !
Du har alltid funnits där för mig och Brooklyn sedan dag 1,
jag är dig evigt tacksam, du kom in i mitt liv när jag behövde dig som mest,
det kändes så rätt från dag 1, känns fortfarande så rätt, men ändå gör det så här ONT :(
Vera
2018-06-29 @ 17:16:16

Vad händer? Är det skilsmässa på G?

Gunilla
2018-06-30 @ 12:03:11

Då har fått upp ögonen

Susanne
2018-06-30 @ 20:05:38

Tråkigt att läsa att ni inte är lyckliga! Hoppas att ni reder ut det. Kram Susanne

Susanne
2018-06-30 @ 20:05:38

Tråkigt att läsa att ni inte är lyckliga! Hoppas att ni reder ut det. Kram Susanne

Sussie
2018-06-30 @ 21:02:22

Så kan det bli men han fick nog upp sina ögon

Svar: Vad fan vet du om vårt förhållande ???
Du vet inte ens vad det handlar om ???
Emma Andersson

Denise
2018-06-30 @ 22:16:24

Vad händer

Anomym
2018-06-30 @ 22:43:02

Barn han vill ha du vill inte

Svar: Kanske det ?!? Men är det ert problem ?!?
Emma Andersson

Anomym
2018-06-30 @ 23:21:05

Han har fått ögonen tur för honom.Grattis

Svar: Ja men vad bra du tycker det som kommenterar anonym och är lika feg som alltid haha 😂😂 men du behöver inte tro han fått upp ögonen för vi ska inte skilja oss om du tror det haha 😂😂 vi ska skaffa barn så fort det går nöjd nu idiot ?!?
Emma Andersson

Anonym
2018-06-30 @ 23:49:29

Jag tror vi är många som bryr oss om Jimmie för den fina människan han är. Och när du skriver som du gör så tror många....
Jag hoppas att ni blir lyckliga. Att du gör Jimmie lycklig , för det är han så värd. Men även att du finner ditt lugn och din lycka.

Svar: Har aldrig påstått att Jimmie inte är en fin människa !!! Tror många.. med anledning av att du kommenterade som du gjorde så verkar du ju veta vad allting handlar om.. svårt och gissa vem du är då.. nä inte särskilt svårt..
Emma Andersson

Anonym
2018-07-01 @ 00:33:02

Har man en blogg samt som du skriver ibland så de som läser din blogg väcker en massa frågor.Sedan ser man vilket humör du Har använder ord som idiot 😿verkar som du inte har mycket innanför ditt pannben du är en riktig FJANT!!! VÄX UPP

Svar: Då är vi två !!! Vilket humör, vad vet du om det ens ? Jag är lika mkt fjant som du med tanke på du kommenterar anonymt och inte vågar skriva ut ditt namn, men din IP adress är framtagen och skickade till min kill kompis som tar fram vem du är : )
Men huvudsaken Jimmie tycker om mitt humör, och hur fjantig jag är ;)
Emma Andersson

Anonym
2018-07-01 @ 00:55:25

Förlåt! Jag kommer inte mera att kommentera din blogg skall även sluta läsa den

Svar: Jassså... nu låter det så.. vad konstigt du uppger dig vara anonym, men har kommenterat med namn på en.. skulle kanske tänkt på det innan med tanke på det är samma IP adress...
Emma Andersson

Susanne
2018-07-01 @ 14:43:29

Måste säga att jag blir glad över att se bilder på er båda! Allt är inte rosenrött och jag tycker du är ärlig som vågar blotta dig.
Som giftermålet säger ... i nöd och lust.
Kram till er båda

Susanne P
2018-07-08 @ 15:08:52

För att inte bli förväxlad med den andra Susanne som kommenterat så skriver jag P efter mitt namn. Du anonym som kommenterar så vill jag bara säga att tur det finns ip adresser man kan kolla. Men som Emma säger svårt att gissa ju. Jag tror att anonym, Sussie, Susanne är samma person.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0