Välkommen maj månad

I dag är det 1:a maj, solen skiner ☀️ det är ett helt underbart väder. Vi satt ute på rasten och åt vår lunch jag och fina Izabelle, så mysigt 😍Tänk så lyckligt lottad jag är som har världens finaste kollegor 😍♥️

(null)

Denna månaden innebär dejter tillsammans med min man varje lördag i häktet, försöker få dejt på helgerna så mycket det går, för då kan jag jobba på vardagarna och fixa våra flickor och sen på helgen får jag ett litet avbrott från vardagen och kan tanka på med kärlek av den finaste i mitt liv, mitt livs kärlek ♥️  Men det innebär också rättegång igen för min man för han var snäll och hjälpte en vän och vittna och nu har han blivit anmäld av polisen för mened och riskerar fängelse för det också, sedan ska hans överklagan upp i hovrätten om allting går som det ska förstås. 
Så denna månaden är det mycket Tom mys 🥰 Precis vad jag behöver just nu, jag saknar honom så otroligt mycket hemma hos oss, hos mig och flickorna ♥️😥🥰


Anonym
2024-05-01 @ 14:54:39

Verkligen en kille att satsa sin framtid på… han verkar ju inte tänka på er i första hand.

Svar: Att han gjort som han gjort är otroligt dumt absolut men att han vittnat i en rättegång och polisen tycker det är mened det kan han faktiskt inte hjälpa !! Men det får stå för dig. Ha en fin söndag i solen
Emma Andersson

Anonym
2024-05-01 @ 15:54:48

Om han med mening och uppsåt ljugit i en rättegång för att skydda en kompis är det mened hur du än vrider och vänder på det.. tror inte polisen direkt hittar på anklagelser mot honom utan han e nog (förhoppningsvis) medveten om vad han gör och vilka risker det innebär

Svar: ☺️
Emma Andersson

Anonym
2024-05-01 @ 15:56:18

Vad säger du till evelyn när hon frågar var pappa är ? Adele är ju för liten för att förstå. Vad har du för tankar om hur de kommer reagera sen när han är ute. Tror du de minns honom? Har du ensam vårdnad om barnen? Det är väl enklast så nu i och med han är i finkan på obestämd tid

Svar: Jag har inte ensam vårdnad om barnen varför skulle jag ha det ???? Han är ju barnens pappa oavsett vad !!!!
Reagera ?!? Vet du ens om barnen träffat sin pappa eller pratat med honom ?? Jag nämner inte allt på bloggen. Evelyn tjatar om pappa konstant och tittar på bilder av honom.
Emma Andersson

Anonym
2024-05-01 @ 16:06:06

Hur tänker Toms föräldrar i allt detta som händer? De verkar så olika dina föräldrar. Som då har förskjutit dig och dina flickor. Hur stöttar Toms föräldrar honom nu? De måste väl undra hur det blivit så här med honom. Intressant om du orkar skriva.
Ha en bra dag 🌸

Svar: Toms föräldrar finns där 24/7 för mig och flickorna men de har också kontakt med Tom. Jag tänker inte skriva så mycket mera om detta i respekt mot hans föräldrar och Tom ♥️♥️
Emma Andersson

Anonym
2024-05-01 @ 20:00:56

Skönt att du får träffa Tom lite. Hur fungerar era möten rent praktiskt? Blir du visiterad? Får ni röra varandra? Är ni under uppsikt hela tiden? Hur länge varar era möten? Trevlig valborg, hoppas ni haft det bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0