Svarar på frågor : )

Hej Emma!Skall du ha någon semester i sommar?

SVAR :
 Jag ska ha semester i sommar men är redan vecka 23 och 24 så nu den 3 juni till 16 juni : ) Ska bli skönt att ha lite semester med barnen, vi ska till Skånes Djurpark i Höör en dag, det är väl det enda jag bokat in än så länge. Men givetvis blir det mer : ) Jag skulle vilja åka till Helsingör men det är ingen höjdare med barnen för ingen av de tycker om direkt att sitta i vagnen, eller gå i affärer, plus är Evelyn på fel humör så ska hon inte gå just den dagen * haha * så vi får se. 🖤
 
 
 
Kan du inte lägga upp bild på ögonbrynen sen? Det betyder så mkt att ha fina kollegor som man även kan umgås med privat.
 
SVAR : Jag är en tjej som inte vill bli vän med för många på jobb, det har tagit ett bra tag enda tills nu skulle jag vilja säga, nu pratar jag om lite mera saker, jag har känt av först innan jag öppnat upp mig, men det känns bra nu. Så jag och två andra tjejer från jobb ska ut nu den 1 juni, ska bli roligt, jag pratar med några flera på jobb så klart men vi har inte träffats privat, men vi pratar ofta privat utanför jobbet 🖤
 
 
 
 
 
 
 
 
 Kan du inte visa och gå igenom dina tatueringar du har? Och om Tom har några?
 
 
SVAR : Jag har många tatueringar och fler ska det bli, nästa projekt är ryggen äntligen ska den påbörjas, dyrt kommer det bli men så värt det i slutändan. 
 
 
Dessa gjorde jag hos Robin när han jobba på ett annat ställe i Helsingborg innan han blev egenföretagare : ) Han är GRYM !!! Texten på låret har jag behövt gå igenom otroligt många gånger i mitt liv. 🖤
 
 
Här är mina barns namn, Brooklyn, Evelyn och Adele : )
Jag ska tatuera in Lancelot också, dock bara inte hittat någon plats ännu vart jag vill ha den, men givetvis ska han också tatueras in min lilla älsklings gosse !!!! Så saknad !!!! 😭

 
Mitt livs kärlek !!! Jag tror ärligt talat på att jag och Tom kommer vara tillsammans livet ut, jag tror aldrig något kommer kunna förstöra mellan oss, eller komma mellan oss, och skulle det göra det så är jag stolt över denna tatuering då han gett mig det finaste som finns,
alltså våra flickor och våran gosse !! Kommer alltid vara honom enort tacksam för att han gjort mig till mamma till våra barn, att jag fått äran att vara gravid tillsammans med honom, allt jag behövt gått igenom för att få våra barn, så värt allting 🖤
Bogdan som gjorde denna, en mycket duktig tatuerare också i Helsingborg : ) 

 
 
 Är ju otroligt impulsiv och trott att alla killar jag träffat och blivit tillsammans med är den stora kärleken men det har känts så hela tiden, men jag var riktigt kär i Rikard men han valde att lämna vårt förhållande, men denna tatueringen står för när vi träffades.
Robin gjorde denna tatuering i Höganäs när han var egen företagare. 
 
 
Pusselbiten gjorde jag och Rikard tillsammans hos Robin i Höganäs när han blivit egenföretagare : ) Jätte fin tatuering !!! 

Den andra med fjäril och Rasmus är ju min så kallade " bror " det är ju ingen tatuering jag är stolt över det är nog den tatuering mest som jag vill ta bort faktiskt, den är gjord av en som heter Emil som också är en duktig tatuerare. 
 
 
Svårt att få till en bild, men detta är en helarm med fjärilar och liljor, denna tatuering är för min farbror, min älskade farbror så saknad 💔 Även på denna tatuering står Mamma och Far, inga tatueringar jag är stolt över, men nu sitter de där : )
Robin som gjort denna på mig : ) 
 
 
Här har jag två stycken tatueringar, en med text Family is forever och en fjäril, på andra sidan är en lilja, farmor och farbror hade liljor i hela trädgården plus att de älskade liljor. Och de två är de personerna jag älskat mest av allt i hela världen 🖤
Osäker på vem som gjort dessa men antingen Robin eller Emil : ) 
 
 


Den finaste tatueringen av alla mina tatueringar, den som betyder mest, det är Robin som gjort denna också. Den tillhör min helarm 🖤 Älskar att titta på tatueringen, älskar att den betyder så otroligt mycket för mig !!


Jag har en under nacken också en text med Tro, Hopp och kärlek : ) 
Det är Emil som gjort denna : ) 
 
 Min älskade Tom hade inga tatueringar när vi träffades men han fall i samma drog som mig haha.. men ett tag var han extrem faktiskt, han har också tatueringar men jag har faktiskt inga direkta bilder på hans tatueringar tyvärr. 
 
 
Hans första tatuering blev ju så klart denna, han är så glad och stolt över den, om inget annat så vet han alltid när vi blev ETT i stället för TVÅ * haha *
Denna fick han i 25 års present av mig gjorde den hos Emil : ) 

 
 
Här på handleden så ser ni att han har Evelyn intatuerat och den gjorde Bogdan i Helsingborg : ) 

 

Här har han en tatuering, och jag vet inte syftet ens med denna och han är som sagt väldigt impulsiv, tror det är hans ADHD där * haha * men denna är gjord hos Bogdan i Helsingborg : ) 

 
Här har han en tatuering på andra handen, den är gjord hos Robin i Helsingborg : )
Den är jätte fin : )  Men ni ser också att han har en tatuering som är påbörjad men är inte slutförd ännu, men det är så typiskt Tom Andersson * haha * 

 
 
På denna armen har han en låt text och jag tror det är låt texter hur olika låtar om jag inte minns fel ;) Jag är lika klok * haha * som sagt vi har inte riktigt samma smak på tatueringar men han är glad för sina och det viktigaste : ) Denna är dock gjord av en lärling, inte alls fin och den ska göras om : ) Här ser ni den andra tatueringen som Robin gjort på handen på honom, den är jätte fin 🖤
 
 
Tom har även en stor tatuering på ryggen som är gjord av Robin i Helsingborg men den har jag ingen bild på plus den är inte ens klar.
 

När Tom kommer ut så ska han få göra klart alla sina tatueringar för då är jag klara med mina så då kan han få göra sina för det kostar också som sagt, men jag har lagt undan pengar till hans tatueringar : ) 


 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0