Svarar på frågor : )

1. Skönt att du får träffa Tom lite. Hur fungerar era möten rent praktiskt? Blir du visiterad? Får ni röra varandra? Är ni under uppsikt hela tiden? Hur länge varar era möten? Trevlig valborg, hoppas ni haft det bra!

SVAR
Ja, jag fullkomligt älskar att jag får träffa Tom, det känns betydligt mycket lättare då med allting, var mycket värre innan detta blev beviljat. Jag kommer till Berga Häkte, trycker på knappen vid grinden, någon svarar säger vem jag ska träffa och får sedan lägga mitt körkort där så de kan scanna det, sedan öppnas första dörren och sen går jag några meter och då öppnas nästa dörr. Går mot besöksingången och där möts jag av en tjej som tar in mig i ett omklädningsrum och där visiterar hon mig, jag får hänga in mina saker i ett skåp och sen får jag nyckeln till skåpet. Hon leder mig in till ett besöksrum jag får sitta där och vänta sen kommer Tom. Jag får kasta mig i Toms famn direkt och krama honom, pussas med honom, och allt jag vill med honom, det är liksom bara jag och han i rummet, vi har inget övervakat besök, ingen kollar oss, de lämnar oss på rummet och när våra 60 minuter gått så kommer de och knackar på dörren innan de går in, vi kramas hej då och jag leds tillbaka till rummet där mina kläder hänger och sen får jag gå därifrån och hjärtat är på tankat med kärlek, pussar, och kramar av min Tom 💗
 
 
 
2Härligt med solen! Hur gamla är dina flickor nu? Pratar ni om Tom i vardagen? Vad säger hans syster och föräldrar? Kram på er!

SVAR :
 Jag fullkomligt älskar solen så njuter varje sekund den är framme och jag kan sitta ute och bara få sol på mig, jag mår så mycket bättre då. Våra flickor Evelyn fyller 3 år nu den 2 juni och lilla Adele fyllde 1 år nu den 17 mars : ) Stora tjejer. Självklart pratar jag om deras pappa dagarna igenom, skulle aldrig kunna undvika det för han är barnens pappa, oavsett vad han gjort så har han lika mycket rätt till barnen som jag då vi har gemensam vårdnad, skulle aldrig begära att Tom skrev över vårdnaden på mig fast han sagt det så många gånger nu, men sådan är inte jag. Av respekt för Toms syster och föräldrar så säger jag inte så mycket mer än att de är ledsna för hur allting blivit, men att oavsett vad så kommer vi ordna detta ändå och att de finns där hela tiden för oss båda igenom allt. 💗
 
 
 
3Vem är du Emma förutom fru och mamma? Hade varit kul och intressant att lära känna dig som Emma och inte dina roller i livet :)
 
SVAR : Jag är en glad tjej oftast, som är otroligt omtänksam, bryr mig mer om andra än mig själv, jag finns hos de som betyder något för mig 24 timmar om dygnet. Jag tycker om att vara med mina barn, umgås med familjen, älskar fika och kan i bland tycka om att baka också, brinner ju för inredning det är mitt största intresse och i bland önskar jag att jag gick utbildningen i Båstad, men blir aldrig klar till att söka hehe ;) Jag är otroligt glad för fotboll och hockey.
Men som ni förstår så finns där ingen direkt tid för mig att göra något annat förutom att jobba och vara mamma just nu, jag får helt enkelt klara detta ändå och det gör jag : ) Den 1 juni så ska jag vi ut några stycken från jobb, vi ska til det The Heat i Helsingborg, det ser jag framemot massa, umgås lite och dansa : ) 
Anonym
2024-05-02 @ 13:12:11

Känner ni killen som
Blev mördad i Örkelljunga då ni bott där?

Svar: Nej ingen aning vem han är faktiskt. Fruktansvärt alla fall :/
Emma Andersson

Anonym
2024-05-02 @ 13:17:44

Har du någon kontakt med Rick?

Svar: Om jag har kontakt med honom. Hmm.. nej jag har ingen kontakt med honom, han är skyldig mig väldigt mycket pengar och vi blev ovänner på grund av det tyvärr.
Emma Andersson

Anonym
2024-05-02 @ 15:56:22

Vem är Rick? Din ex Richard i Höganäs eller?

Svar: Rick är en kille jag dejta ett bra tag :/
Emma Andersson

Majsan
2024-05-02 @ 18:22:57

Önskar att jag också kunde ha det så bra som du Emma 😔

Svar: Ha det så bra som mig hur menar du ? ♥️
Emma Andersson

Anonym
2024-05-02 @ 20:15:57

Vem är Rick? Din ex Richard i Höganäs eller?

Svar: Rick är en kille jag dejta ett bra tag :/
Emma Andersson

Anonym
2024-05-02 @ 23:08:40

Du påstår att Rick är skyldig dig pengar, men jag undrar om du är skyldig någon pengar?

Svar: Vem skulle det vara då ? ☺️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0