Jobb, post och massa kärlek 🥰

I går jobba jag mellan 06.45-16.00 världens bästa svärmor vabba för lilla Del i går och och även i dag, hon har feber för håller nog på att få tänder 🦷 nämligen så hon var snäll och vabba ♥️♥️♥️ Älskar dig svärmor ! Efter jobb så hämta jag Evelyn på förskolan och sen körde vi till farmor och farfar, vi fick middag där så gott som alltid.
 Barnen var gnälliga, trötta så vi åt typ bara och körde hem vid halv sex ungefär , älskade Del fick lägga sig direkt och sovit hela natten. 
Vi hade fått post av älskling / pappa jag fick ett vykort och barnen fick varsitt kort.
 Jag läste upp vad pappa skrivit till sin Evelyn och hon tog kortet direkt intill sig och sa MIN MIN PAPPA PAPPA … också ler hon med hela ansiktet vår lilla älskling. Hon har sovit med kortet under kudden och första hon tog imorse var kortet ♥️♥️♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Så gulligt 🥰 
Jag fick också paket från SHEIN ☺️

(null)

(null)

Tom har fått ett Visakort med mig på plus text som han ska i sin korthållare ♥️

(null)

En nyckelring med hans låt på ♥️

I dag är det FREDAG så skönt och jag jobbar 06.45-16.00 och Evelyn är på förskolan, lilla Del är hemma med farmor ♥️

(null)

(null)

Jag ska bara jobba sen hämta Evelyn, sen ska jag hem till en arbetskollega och hon ska fixa mina ögonbryn, så ska bli skönt ☺️
Sen hämta älskade lill Del hos farmor, sen hem och mysa med Evelyn för Del kommer vilja lägga sig direkt. 
Hoppas natten går fort för i morgon ska jag träffa min älskling 13.15 - 14.15 längtar massa få krama honom, få pussa honom, få sitta i hans famn och bara vara i hans famn och glömma allt annat ♥️
Jag älskar dig Tom Andersson 🥰

Ha en fin fredag och njut i vädret, blir varmt i dag med ☀️🌸
Anonym
2024-05-03 @ 19:02:52

Hoppas det är ok att jag frågar men har tom gått i särskola?

Svar: Nej aldrig : ) men hade nog behövt med tanke på hans stil haha 😛 nä men han skriver riktigt dåligt och det finns där fler i min närhet som gör som har adhd och även de som inte har adhd
Emma Andersson

Ann
2024-05-03 @ 20:25:18

Hej Emma!Skall du ha någon semester i sommar?

Svar: Har svarat i ett inlägg : )
Emma Andersson

Anonym
2024-05-03 @ 21:42:12

Kan du inte lägga upp bild på ögonbrynen sen? Det betyder så mkt att ha fina kollegor som man även kan umgås med privat.

Svar: Har svarat i ett inlägg : )
Emma Andersson

Anonym
2024-05-03 @ 22:44:37

Kan du inte visa och gå igenom dina tatueringar du har? Och om Tom har några?

Svar: har svarat i ett inlägg
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0