I dag kom den 😊

30 maj 2024 klockan 11.00 dagen dĂ„ domen kom för Tom, jag ringde in till Helsingborgs tingsrĂ€tt lite över 11.00 för att fĂ„ veta den. Hade glömt att det var klockan 11.00 sĂ„ fick bli nĂ€r jag kom pĂ„ det. BĂ€ttre sent Ă€n aldrig. 
Jag vĂ„gade knappt lyssna nĂ€r hon skulle lĂ€sa upp domen, frĂ„gade först om jag ville ha den pĂ„ mail men verkligen ingenting som intresserar mig det viktigaste var hur lĂ€nge han skulle fĂ„ fĂ€ngelse för detta. 
Hon meddelar mig att domen blev 
2 mĂ„naders fĂ€ngelse , sĂ„ skönt, vilket innebĂ€r han sitter 1 extra mĂ„nad sĂ„ han Ă€r ute i februari. Och som det ser ut nu blir det tidigare han kommer ut, 
han har ansökt om fotboja, han kommer fĂ„ permission ocksĂ„ efter halva tiden i fĂ€ngelse ♄ 

Vi vĂ€ntar fortfarande pĂ„ att fĂ„ vĂ„ra besök beviljade, ingenting Ă€n sĂ„ lĂ€nge ringde i dag, sĂ„ ska ringa i morgon med sen fĂ„r vi se. Kan ju vara sĂ„ att de inte Ă€r godkĂ€nda och dĂ„ skickar ju Tom hem nya sĂ„ kanske de kommer i morgon. 
Hoppas de sĂ€ger i morgon att det finns ett sĂ„dant beviljat đŸ„č
Vill bara krama om min Ă€lskling ! ♄
(null)

(null)

Sötaste Evelyn har kortet frĂ„n sin pappa nerstoppat i sin ryggsĂ€ck som hon har med pĂ„ förskolan. 
SĂ„ otroligt gulligt đŸ„čđŸ˜â™„ïž

NĂ€r hon sĂ„g kortet dĂ„ sĂ€ger hon till Adele min min min pappa. Och att Adele ska vara hos mormor hon kallar farmor för mormor, Evelyn förstĂ„r inte riktigt att Tom Ă€r Adeles pappa ocksĂ„. 
VĂ„ra fina tjejer !!!  

(null)


Nu ska jag sova för i morgon ringer klockan 05.30-14.00 sen ska jag till vĂ€la en snabb runda och barnen ska till bĂ€sta svĂ€rmor ♄

Godnatt och sov sĂ„ gott 
Anonym
2024-05-31 @ 07:56:15

Du kan vÀl stÀnga av alarmet vid 05:30 sÄ slipper det ringa till 14:00 ?

Svar: SĂ„ onödig kommentar men absolut 💯
Emma Andersson

Anonym
2024-05-31 @ 11:55:42

Varför blir inte besöken beviljade? Har man inte rÀtt till ett visst antal och speciellt av familj? och vem hör ditt alarm? konstigt att vara anonym nÀr man Àr sÄ nÀra och hör?
Hur ska du fira midsommar? Och hur tror du det kommer att bli om Tom fÄr fotboja? Hur Àr regler och rutiner för det?

Svar: Svarar i ett inlĂ€gg i kvĂ€ll 😊
Emma Andersson

Anonym
2024-05-31 @ 12:56:30

Hej. Hur kan evelyn inte förstÄ att hon har en lillasyster som ocksÄ har samma pappa?
Det ska faktiskt treÄringar göra. Har hon utmaningar i att förstÄ eller göra sig förstÄdd? Kolla med förskolan hur hennes sprÄkutveckling Àr. Tips Àr sluta med napp. HÀng upp den i midsommarstÄngen.

Svar: Vilken dum kommentar!!
Kommer inte ens kommentera den !!!
Emma Andersson

Anonym
2024-05-31 @ 15:38:28

HÄller med kommentar nr 3. Det var nog inget illa menat men jag tÀnker ocksÄ att du bör kanske se över hennes utveckling ? Och absolut lÀgga nappen, det Àr vÀl du som bestÀmmer i huset?

Anonym
2024-05-31 @ 18:25:31

Är Tom dömd för flera olika brott? Du skriver han fĂ„r 2 mĂ„nader, men han sitter inne redan nu och kommer ut i februari? Kanske han kommer ut lagom till din födelsedag dĂ„ 😀

Anonym
2024-06-01 @ 09:27:54

Hej. Hur kan evelyn inte förstÄ att hon har en lillasyster som ocksÄ har samma pappa?
Det ska faktiskt treÄringar göra. Har hon utmaningar i att förstÄ eller göra sig förstÄdd? Kolla med förskolan hur hennes sprÄkutveckling Àr. Tips Àr sluta med napp. HÀng upp den i midsommarstÄngen.

Svar: Du Àr bara dum !! UrsÀkta mig , men det Àr ju nÄgot riktigt fel pÄ dig
 sÄdana som dig ska egentligen inte ens fÄ kommentar. Vill hon ha napp till hon Àr 4 Är sÄ Àr det OK hon kommer slÀppa den nÀr hon Àr redo. Ha det fint !!!
Emma Andersson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

VĂ€lkommen till min blogg!

RSS 2.0