Förlåt för dåligt med inlägg


Varit dåligt med inlägg men vi har kört sjuk stuga hemma i vanlig ordning. Lilla Adele har haft vattenkoppor , feber och förkyld. 
Evelyn har spytt men brukar göra det alltid vid hög feber så det stämde för hon hade 39.9 graders feber, hon är lite förkyld också. 

(null)

Så vi har bara varit hemma denna veckan,jag har vabbat hela veckan. De har kivat med varandra hela tiden, så varit fullt upp. 
Men så himla mysigt ändå ♥️

(null)

Men våra fina grannar hjälpte mig att få upp denna hyllan i vardagsrummet bredvid skrivbordet på den väggen, tyckte där fattades något så detta blev bra. 
Den gråa boken är en sådan bokgömma så i den ligger alla breven från Tom som han skickat från häktet och anstalten ♥️🥹

(null)

Haft en hel del mysiga dagar ändå hemma ♥️

(null)

Vår älskade lilla Del, såg bilder i går när Tom var liten och herregud de är kopior på varandra. Så gulligt och se 🥹

(null)

Lilla Del har fått så mycket lockar i håret så fin är hon våran älskling. ♥️

(null)

(null)

Våra fina barn ! 
Älskade Evelyn och Adele ♥️🥹♥️

I går lämna jag barnen hos farmor och farfar för jag skulle ut på kvällen i Helsingborg. 

(null)

(null)

Skål 🥂 så gott med lite dricka och sen gjorde vi goda drinkar 🍹 


(null)

Så trevligt innan vi gick ut 💃🍹

(null)

På tåget från Klippan till Helsingborg i går kväll ♥️

(null)

The Heat 💃

(null)

Obligatoriska toaselfien haha 😂

Tack för ute kvällen fina ni !! 
Mycket folk, mycket goda drinkar, och mycket trevligt sällskap, mycket dans. ♥️

Barnen kom hem vid 11,00 i dag till mig, så skönt att få hem de, så saknade. Efter de vilat så började dock Adele spy från ingenstans i sin säng, och sen blev det mer och mer, hon blev riktigt orkeslös så ringde till knodd för rådgivning men just då hade hon piggnat till dig. ♥️

(null)

(null)

Så Adele spydde sammanlagt 8 gånger, sen började hon bli riktigt dålig när hon bajsade också, så tråkigt men hon har otroligt otur denna lilla tjejen. 

(null)

Nu ska jag sova för i morgon ska jag äntligen träffa min Tom , få se honom, ska bli så otroligt skönt ♥️🥹
Vi får ju inte röra varandra men det gör ingenting, viktigare är att vi får se varandra. 

Godnatt och sov så gott ♥️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0