Svarar på frågor : )

Hej. Hade varit kul om du ville skriva lite om dina tidigare förhållanden.
Vad är det som är viktigast i ett sambo liv ?
Hur gjorde ni med barnen , mina,dina och så ?
Hur är det att knyta an till andras barn? Vilka utmaningar var svårast ?
Intressant om du orkar svara. Många tycker nog detta är en klurig del av livet!
Ha en underbar dag. Bra kämpat med lägenheten och döttrarna.



SVAR : Om man träffar någon som har barn så är det ju väldigt viktigt att det fungerar med alla parter, nu har jag bara varit tillsammans med R som hade två små barn, och det gick rättså bra med hans barn och Brooklyn. Dock så var inte Brooklyn van vid att ha barn omkring sig så för hos hans pappa är / var han ensam alltid när han var där. 
 Jag själv tycker det är viktigt att man inte gör någon skillnad på barnen, får den ena ska de andra också, så gott det går alla fall. Jag har inte gjort någon skillnad utan sett barnen som mina egna och hjälpt till när de varit sjuka, då har jag varit hemma med de och vabbat, dock under denna tiden så var jag sjukskriven på grund av psykiskt dåligt mående efter min operation som hängde efter mig i många år, så var barnen sjuka så stanna de hemma med mig och R kunde jobba. Jag har åkt och handlat med barnen själv, varit på Väla själv och hittat på massa när R jobbat. Så gjorde ingen skillnad.
Så den dagen han gjorde slut var fruktansvärd i med barnen. Men i efterhand så känns det skönt det blev som det mellan oss två. 

Viktigt i ett SAMBO LIV är att man hjälps åt med det mesta tillsammans för att slippa med massa tjafs och bråk men mest för att slippa skapa irritation mellan varandra.
Exempel en lagar mat och den andra kan ta disken, så det inte bara är samma som gör allting i kök, att man hjälps åt med att handla och all hushållsarbete inomhus, för mig är det otroligt viktigt och jag har inte varit med om det så mycket dock, för av någon konstig anledning så killarna jag träffar blir lätt bekväma i min närhet för jag fixar allting. 

Att knyta an till någon annans barn är inte helt lätt, mycket tror jag handlar om hur man är som person, nu har jag lätt för att prata med folk och är inte så blyg av mig , har lätt för att ta till mig folk, vet inte riktigt hur jag gör men jag bara lyckas. Men med barn så har jag lekt otroligt mycket på barnens rum tillsammans, och varit med när de lekt, vi har bakat tillsammans, jag har involverat barnen i det mesta, jag fick de att bli utan blöja, fråga mig inte hur men det lyckades jag med, lyckades få borsta M ´s hår då hon blev jätte ledsen när man skulle borsta det, men jag lyckades. Så har alltid känts bra, de visa alltid att de tyckte om mig, genom att kramas,pussas, och hålla handen, så det har faktiskt bara klickat
från dag 1. Men viktigt hur man är som person. 🖤

Men tillsammans med J så tog han Brooklyn som sin egna, han gjorde allt för honom,
det var aldrig några problem för J att jag hade Brooklyn sedan innan och det var aldrig ett problem för Brooklyn i heller att jag hade J , men jag valde att avsluta på grund av att jag inte ville ha barn där och då med honom, för jag var klar, det var så jag kände, men något hände med mig den dagen min bror fick barn. Jag ville ha barn igen men då hade vi redan skiljt oss. 

 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Ni två : ) Så bra livet blev ändå när jag fick er mina älsklings tjejer 🖤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0