Mysiga dagar, minne, Väla ♥️

Alla dagar är så underbara här hemma med våra älskade flickor. Det är så mycket mys, bus och kiv mellan dessa två flickor precis som det ska vara ♥️♥️
Jag har jobbat kväll dessa dagarna då Evelyn varit sjuk så ej kunnat lämna henne på förskolan, så bästa jobbet ändra så slapp jag vabba och de hade personal 🙊varit på en hel del jobb men detta är det bästa någonsin 😊 så hjälpsamma, ställer upp för varandra och bästa kollegorna 😊 

(null)

(null)

(null)

När man får dessa skickade till sig när man jobbar kväll, då blir man varm inombords och bara känner en enorm kärlek 🫶 och lycka. 
För det är just vad detta flickor gör med en, ger en så mycket kärlek och lycka, glädje, och massa skratt men även gråa hår i bland haha 😜 allt är precis som det ska vara. 

Någon dag innan jobb så startade jag med att göra en fotobok här hemma på smartphoto, en bok sedan tom blev häktad fram tills denna månaden, typ en minnesbok vad jag och flickorna gjort hittat på, inrett lägenheten, födelsedagar, och massa annat ♥️ jag vet att han kommer uppskatta denna enormt mycket när han väl är hemma igen hos oss. 

(null)

I går den 25 april så startade vi dagen med att bege oss till Ica maxi i Hyllinge för att handla och sen gick vi in på rusta också i med den öppnat dagen innan. Skulle köpa matta till vardagsrummet men den mattan jag tittat på ville jag absolut inte ha så blev ingen. 
(null)

(null)

Tavla i svärmors hall, så fint ♥️

När vi väl var framme på väla så mötte vi upp min mormor där, vi titta i affärer, vi åt lunch, jag var på mammografi och sen var vi hemma vid 15.30 barnen var riktigt trötta, gnälliga inget passade så Adele fick fortsätta sova och Evelyn titta på tv 📺 

(null)

Syskonen Andersson ♥️

(null)

Bästa Del ♥️

(null)

Bästa Evelyn ♥️

(null)

Hon bara äter och äter * haha * så glad för mat vår lilla Del ♥️🙊

(null)

Tuff tuff här kommer Evelyn nya tågchauffören ♥️🫶

(null)

Gamla mormor och Evelyn ♥️

(null)

(null)

Mums 😋 med glass 🍦 

(null)

Så gott ! Ge mig mer säger Del ♥️

Sen när väl Adele sovit en runda så lekte vi på rummet lite innan Adele fick gröt igen innan läggdags, hon var så trött 😴 

(null)

Vår älskade lilla Del, vår glädje, allas vårat lyckopiller alltid glad, skattar alltid ♥️

(null)

Gäller och passa på när lilla Evelyn vill vara med på bilder ♥️

(null)

Min prinsessa ♥️

(null)

Vår älskling ♥️

(null)

När barnen väl somnat så passa jag på att tvätta två maskiner tvätt snabbt då jag inte fått någon tvätt tid det är dåligt med det här så fick passa på, när jag tagit upp tvätten 21.00 så somnade jag och sov enda till 03.40 och somnade igen till 06.50
Adele sover fortfarande och klockan är 08.40 i dag ska barnen till förskolan 13.00-17.00 även Evelyn ska dit efter någon vecka hemma nu, hon har hostan kvar men läkaren sa den kan sitta i länge innan den är över. 

Hoppas ni får en fin fredag ♥️🙊


Ann
2024-04-26 @ 19:54:39

Hej Emma! Era flickor ser så glada å harmoniska ut.Du nämnde i ett tidigare inlägg.Att du hade barnpassning.Är det genom.Nanny barnpassning

Svar: Hej : ) våra flickor är alltid glada och harmoniska. Jag hitta denna tjejen genom en grupp på fb många hade tipsat om henne och jag förstår varför! Hon är bäst ♥️♥️♥️♥️
Emma Andersson

Anonym
2024-04-29 @ 17:39:17

Hej. Hur kommer det sig att din mormor umgås med dig? När inte resten i din släkt gör det? Har hon kanske varit dig närmst och så ?

Svar: Jag och mormor har alltid haft ett starkt band till varandra sedan jag varit liten plus att mormor tycker om Tom. Det gör ingen annan i min familj ♥️♥️♥️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0