Jag Älskar Dig Tom 🥰

(null)

Varje vecka så byter jag bild på mobilen denna veckan får det bli denna bilden på mig och min Tom ♥️
Hoppas få höra något från honom i dag, för nu har han alla fall fått in telenor dokumentet att numret står på mig så som de ville ha det så får se när han får börja ringa oss. Allting tar en himla tid tyvärr :/ 
Ska inte dit förrän nästa lördag och träffa honom och sen har jag lördagen efter också🙊♥️ inte lätt att få tider till att ses då det är många som ringer varje onsdag och ska boka så fanns bara lördagar kvar och det spelar mig ingen roll vilken dag vi träffas så länge det går i hop med jobbet. En lördag måste jag gå i från jobbet 10 min för att hinna in till besöket men var inga problem ♥️
Sanna
2024-04-26 @ 14:01:42

Vad heter boken du skrivit? Kan man köpa den någonstans.

Svar: En psykisk ohälsa och psykisk välmående Emma Andersson Bokus
Emma Andersson

Anonym
2024-04-26 @ 21:50:19

Fin bild på er!

Svar: Tack ♥️♥️🥰🥰
Emma Andersson

Anonym
2024-04-26 @ 21:53:31

Vilken försöka går tjejerna på? Trivs de bra? Vilket område jobbar du på? Ska du träffa Tom ändå fast du inte mådde bra efter förra träffen? Önskar er all lycka.

Svar: Flickorna går på förskolan Linnea och de trivs bra, det är lättare med Evelyn nu sedan lillasyster också började där ♥️ jag jobbar i hemvården i klippan. Ja självklart ska jag träffa Tom, det är det enda jag längtar efter nu våra träffar kramas, pussas och prata ♥️ älskar honom lika mycket fortfarande och saknar honom så klart men han är snart ute ♥️ men tack så mycket ☺️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0