Bröllop 2025

Jag och min Tom ska förnya våra äktenskapslöften sommaren 2025,
vi ska inte låta skilsmässan gå igenom, utan vi kommer fortsätta vara gifta
som vi varit sedan 27 februari 2021, 
jag har redan bokat datum till oss i Vedby Kyrka : ) 
Samma kyrka som Adele döptes i, blir så fint : ) 
Jag är i full gång med planering, just nu letar jag efter någonstans att vara,   
där vi kan fira våran stora dag. Jag tycker vi gör rätt i att göra detta, vi har fått gå igenom så mycket på alla dessa åren tillsammans och vad är inte finare då än att visa våran kärlek för varandra genom att förnya våra äktenskapslöften. 💗
Vi har pratat om att förnya våra löften dock för att fira våran stora dag med våra  vänner och våran familj, vi gifte oss ju i smyg när jag var gravid med Evelyn och hade bara Toms vän Alexander med oss som vittne + fotograf : )
Så redan där bestämde vi att vi skulle vara gifta några år sen skulle vi förnya löftena och ha ett riktigt bröllop med bröllopsklänning, lokal och god mat,
tårta och en trevlig stund tillsammans alla <3  Och just nu tycker jag det passar jätte bra med tanke på allt som händer nu så ska bli mysigt <3
Jag och Tom är inga direkta som festar så det blir inget sådan tillställning med hur mycket alkohol som helst utan blir lugnt och sansat. 

Vem som ska vara tärna och bestman är inte klart ännu, vi får helt enkelt avvakta och se : ) Enda som är klart är vårt datum 💗 Jag tror till och med vi pratade om när vi sågs på Häktet att vi kunde ha tillställningen i Kyrkans Lokal där vi hade Adeles dop men vi får se : ) Vi vill som sagt bara förnya våra löften, fira vår enorma kärlek tillsammans med familj och vänner 💗

Och som ni vet så älskar jag ju rosa, så lutar åt den rosa klänningen och rosa skor, men vi får helt enkelt avvakta och se, kommer kanske inte flera klänningar som jag fastnar för : ) 

Ringarna har jag redan beställt då jag vill ha typ en sådan jag redan har och Tom vill ha en sådan han hade innan, så blir enkelt : ) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0