Höganäs marknad

I går så åkte vi till Höganäs Vårmarknad, åkte hemifrån vid 09.30 ungefär och mötte upp min mormor hemma hos henne, det var inga problem att gå på marknaden med syskonvagnen när vi kom, men efter ett tag där så blev där mer och mer folk så blev lite svårare plus att folk tar ingen som helst hänsyn de ställer sig mitt i vägen och pratar med varandra. Jag köpte bara brända mandlar och 2 stycken stödstrumpor, jag använder det mycket på sommaen borde dock använda det hela tiden i med mina blodproppar. 
 
 
 
 
Köpte dessa tyckte de var så otroligt söta: )
Jag ska köpa 2 par till denna månaden så jag har, plus de jag har hemma
är för små :( När vi gått klart på marknaden så gick vi hem till mormor och var där 1 timme innan vi behövde åka hem för jag skulle börja jobba klockan
14.00 - 22.15 i går och barnvakten skulle komma cirka 13.20 så klart somnade båda barnen i bilen men kunde lyfta in Adele och lägga henne i sängen igen utan att hon vakna igen. Evelyn lade jag i soffan men hon vaknade och kunde ej somna om igen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni är mammas räddning i allt detta, ni är verkligen orsaken till att jag går upp på morgonen annars så hade ni skrikit så mycket i sängen att ni väckt hela huset : ) Jag älskar er våra flickor 💗
 
Väl på jobb och saknaden kom över mig, så passa jag på att sätta på den andra låten som Tom också släppt och lyssnade på den i bilen, Evelyn har inte tjatat ut den riktigt så mycket men det kommer * haha *
Tänk min älskling gjort två låtar till mig, det är KÄRLEK !!
 
 
 
När man sitter i jobbebilen och får massa bilder skickade till sig på barnen,
de hade gått ut en runda och på tillbaka vägen fann Evelyn denna dammen 💗
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni hade en fin LÖRDAG och njöt av solen 💗

Anonym
2024-04-28 @ 07:51:09

Hur många gånger har du förlovat bort dig samt gift dig? ♥️♥️

Svar: Varit gift 3 ggr med Tom : ) men nu blir det inte med någon annan då Tom är min always and forever ♥️ dock varit förlovad 4 ggr
Emma Andersson

Anonym
2024-04-28 @ 07:51:11

Hur många gånger har du förlovat bort dig samt gift dig? ♥️♥️

Anonym
2024-04-29 @ 17:35:47

Var det Rickard o jimmie du var gift med tidigare ? Eller Stefan ?

Svar: Brooklyns pappa gifte jag mig med 2008 och skilde oss 2015
Gifte mig med jimmie 2018 och skilde oss november 2018
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0