Vi lever ❤️❤️

(null) 

Vi kom hem i lördags. Jag har inte ens hunnit tänka på att blogga tyvärr, inte ens haft tid över, vi har dessa dagarna försökt mer och mer att komma in i rutiner, våra rutiner tillsammans med Evelyn, hundarna. 
Vi sa just i dag när vi var ute en liten runda med hundarna och Evelyn att vi har kommit in bra i allting, vi har hittat vårt sätt för att få det funka. 


(null)

Efter förlossningen och vi kommit hem så vilar jag en hel del, jag har inget direkt val då mitt mående / smärtor tar över riktigt mycket nämligen. Men viktigaste av allting jag försöker alla fall, jag försöker göra så gott jag kan med allting. 

(null)

Jag blir så otroligt glad och lycklig inombords av att se Tom med sin dotter, att han skulle vara glad för henne visste jag men aldrig kunnat tro det var så här, han är enormt lycklig hela tiden. ❤️❤️❤️❤️

(null)

Det har blivit några små promenader bara sedan vi kom hem, otroligt skönt att komma ut men när vi kommer hem igen så behöver jag lägga mig för det gör så ont överallt 😓 

(null)

Våran älsklings prinsessa, som vi älskar henne, vi har konstaterat att jag och Tom tillsammans gör helt enkelt sjukt fina barn ❤️
Spännande och se hur våran andra bebis kommer se ut, för just nu så är detta en lite mini Emma, en riktigt prinsessa 👸 ❤️

(null)

Älskade Hardy och Evelyn 🐶❤️

(null)

Li och Hardy vaktar sin lillasyster ❤️🐶

(null)
 
Min man kom med frukost på sängen en morgon till mig, han är så omtänksam, 
mån om mig , skulle kunna tjata hela tiden om hur underbar Tom  ❤️❤️❤️

(null)

Jag och Evelyn myser massa ❤️❤️

(null)

Älsklingen min har tagit denna bilden❤️

(null)

(null)

(null)

Anonym
2021-06-10 @ 17:32:22

Kanske ska investera i ett babygym eller något liknande istället för att lägga eran dotter på en stolsdyna …

Svar: Vi har baby gym.
Anledningen hon ligger på stolsdyna är för hundarna ska hälsa på henne.
Emma Andersson

Anonym
2021-06-10 @ 20:14:54

Så fina bilder . Ta det lugnt Emma och låt allt landa i .

Svar: Jadå jag tar det lugnt med allting 😊
Emma Andersson

Lena
2021-06-10 @ 21:11:01

Åh så söt hon är å så fint du klär Er lilla Docka njut för fullo tiden går så fort//lena😍

Svar: Åh tack fina du ❤️❤️❤️
Emma Andersson

Sigrid
2021-06-12 @ 11:02:13

Hur går det med din bok?

Svar: Åh det går riktigt segt med den men tanken är att komma i gång så snart som möjligt igen med den
Emma Andersson

Pernilla
2021-06-13 @ 10:37:09

Så kul att det verkar gå bra med lillan och er nya vardag . Har du några tips på hur man som nybliven klarar första tiden? Några tips som underlättar det nya livet, med stor omställning och allt vad det innebär😍

Karin
2021-06-13 @ 20:47:09

Låser ni in hundarna bakom soffan ibland? Ser så ut. Varför?

Svar: Ena hunden för hon ska ha valpar när som helst
Emma Andersson

Lollo
2021-06-14 @ 11:29:28

Åh vad mysigt med valpar 😍 vem av sötnosarna ska ha och när??😍😍

Svar: Det är våran engelska bulldog som ska ha valpar 🐶
Emma Andersson

Anonym
2021-06-14 @ 12:40:00

Oh så gulligt med valpar :) Hur mycket tar ni för valparna per st? Är de renrasiga?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0