Mys fredag 😊

Fortfarande sjuk, men i dag nĂ€r barnen blev hĂ€mtade av deras mamma, sĂ„ körde jag som sagt till Ica och handlade lite, problemet Ă€r att lite blev otroligt mycket som alltid nĂ€r jag Ă€r dĂ€r, jag passade pĂ„ att handla lite mat som dĂ€r var en hel del erbjudande pĂ„, sĂ„ dĂ„ har vi flera middagar som jag kan göra senare. 

(null)

Wow đŸ€© inser mer och mer nĂ€r jag ser bilder pĂ„ mig sjĂ€lv att jag fĂ„tt vĂ€ldigt lĂ„ngt hĂ„r, ska försöka lĂ„ta det vĂ€xa 4 mĂ„nader till, ska klippa lite pĂ„ det samma vecka som vi ska gifta oss, jag har redan bokat tid. 

(null)

PĂ„ Ica passade jag pĂ„ att köpa semlor det Ă€r ju sĂ„ otroligt gott mums 😋 sĂ„ det blev min frukost denna fredag förmiddag 😋

(null)

Jag har köpt fredags blommor till min Ă€lskling körde inom Lidl innan Ica och handlade, som sagt Lidl har bĂ€st BLOMMOR đŸŒč 

(null)

I dag kom vĂ„ra t-shirts pĂ„ brevlĂ„dan, wow đŸ€© sĂ„ otroligt fina och hoppas Ă€lsklings tröja osar honom. 

Snart kommer han hem frĂ„n jobbet, vi ska ha fredags mys, Ă€ta pulledpork och dricka pepsi hihi 😜 

Var rĂ€dda om er 
Anonym
2020-02-26 @ 08:33:01

Varför svarar du inte pÄ kommentarer lÀngre?

Svar: Gör jag ju
Emma Andersson

Anonym
2020-02-26 @ 11:00:52

Vi ser inga svar

Svar: Vad vill du veta
Emma Andersson

Anonym
2020-02-26 @ 14:45:29

Jag har frÄgat hur dina intervjuer gÄtt 2 gÄnger och fÄr inga svar..

Anonym
2020-02-26 @ 15:14:50

NÀ det stÀmmer. Hon svarar inte. ! Tar du inte in lÀsarnas frÄgor ?

Svar: JodÄ godkÀnner alla kommentarer
Emma Andersson

Anonym
2020-02-28 @ 20:15:48

Har det hÀnt nÄgot ? Du skriver inga inlÀgg. ? Ska ni separera ?

Svar: Ingenting har hÀnt.
Emma Andersson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

VĂ€lkommen till min blogg!

RSS 2.0