NyĂ„rsafton :) 🎉

Sitter och vĂ€ntar pĂ„ att tvĂ€tten ska bli klar sĂ„ jag kan hĂ€nga den innan jag styr bilen till Ängelholm :) 

Jobb kallar i vanlig ordning :) 
7-14.30 & 17-22.00 sÄ jag vet vad jag ska göra i dag alla fall inte illa det ;)
Mellan 14.30-17.00 sÄ kommer jag spendera den hos min morfar och Maggan, ska bli mkt trevligt att trÀffa de i dag faktiskt :)

Jag har sĂ„ mkt tankar i huvudet just nu, men jag kĂ€nner att jag tĂ€nkt klart nu, jag har bestĂ€mt mig till 90% hur jag ska göra med allting. 

❀❀❀❀❀❀❀

Jag önskar er alla ett gott nytt Ă„r 🎉
Jag vill lĂ€gga mkt bakom mig som hĂ€nt 2016 men jag vill Ă€ven minnas det lilla som varit bra alla fall ❀❀





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

VĂ€lkommen till min blogg!

RSS 2.0