TIPS

Sedan brookis har träffat tomten eller sen i jul
alla fall så vill han inte lägga sig i sin säng mera
på sitt rum fast han är trött... har ni några tips
vore jag väldigt glad om ni kom med de :)
Camilla
2010-12-30 @ 19:24:40

Sitt sidan om tills han slappnar av, tar kanske tid men det hjälper.

Mari Lock
2010-12-30 @ 20:04:08

Jag har alltid legat inne hos mina barn tills de har somnat. Ett tag kunde de ta en och en halv timme innan Charlie somnade men skam åt den som ger sig, nu somnar de helt själv går bara in o stoppar om dem sen sover de själva hela natten, har dock en lampa tänd så om de skulle vakna så ser de ordentligt så inget kusligt ljus utan en lampa i fönstret så de kan se. Var envis och kör hårt med rutiner så ska du se att det ordnar sig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0