Våra prinsessor <3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mys med vabb!! Evelyn har jätte hög feber, sovit flera gånger i dag, snoret forsar ner, sover oroligt drömmer massa och låter hemskt när hon andas :(
Adele är bara förkyld inget annat med henne 💗 

 
 
 
 
 
Adele har skickat brev till sin pappa i dag, nästa vecka är det älskade Evelyns tur att skicka till pappa, han kommer bli så otroligt glad när han får post av sina älsklings prinsessor 💗


 
 
Blir en massa mys och kel de dagarna jag är hemma med barnen, det finns helt enkelt inget bättre än att vara med sina barn i allt detta som händer, de gör så jag orkar kämpa på, de ger mig så otroligt mycket kärlek 💗
Majsan
2024-04-18 @ 16:57:03

Jag tycker nog att du bör sterilisera dig gumman. Det är bra nu

Majsan
2024-04-18 @ 16:57:04

Jag tycker nog att du bör sterilisera dig gumman. Det är bra nu

Svar: Det är ju ett beslut mellan mig och tom men tack för va du tycker ♥️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0