Tur till Höganäs 🩷🫶

I onsdags så tog vi bilen till Höganäs, vi började med att handla på Ica kvantum för blöjorna var slut hemma så behövde handla hem det, sagt och gjort vi gick in där och handla, träffa fina Madde 🩷
Sen körde vi till min mormor och överraska henne med ett besök, hon blev jätte glad vi kunde inte stanna så länge för barnen skulle till förskolan vid 13.00 och jag skulle börja jobba 14.00 men vi hann vara där nästan 2.5 timmar och det var mysigt 😍 
Den kärleken jag har till min mormor är den största någonsin och alltid varit, hon är en mycket stor och viktig person i mitt och flickornas liv, kärleken mellan henne och flickorna är enormt stor 🩷🩷

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vad jag älskar mina flickor !!! 
De är verkligen en enorm livsglädje i allt detta som sker hela tiden runt omkring mig, men tycker det går otroligt bra allting ändå 🩷 
Jag är otroligt stolt över mig själv faktiskt, jag vet att där är fler som tycker det också att jag fixar allting så otroligt bra 🩷🩷

Vi älskar dig mormor otroligt mycket, tack för en mysig stund tillsammans och tack för de goda pannkakorna mums 😋 Vi ses nästa gång antingen hemma hos oss och sen på väla när jag ska på mammografi hihi 

Anonym
2024-04-12 @ 14:07:33

Hej, hur fungerar barnomsorgen är du arbetar obekväma tider? Du nämnder att du lämnar dina barn kl 13 när du ska börja kl 14. Är det ett natt dagis du har? Eller kan du ha den där typ till 22 när du slutar( gissar du jobbar 8 timmar(Kan du inte göra ett inlägg om hur detta fungerar i din kommun.

Svar: Gör ett inlägg sen när barnen lagt sig för kvällen : )
Emma Andersson

Anonym
2024-04-13 @ 18:23:21

Hej. Vad tycker din mormor om konflikten mellan dig och din mamma, pappa och bror? Det måste ju vara svårt för henne att stå där emellan? Härligt att du har mormor kvar och att ni ses😃

Svar: Hej !
Min mormor gillar den inte, tyvärr kommer hon mycket i kläm, hela tiden måste hon tänka på vad hon säger, hon får inte nämna mitt namn hemma hos min bror till exempel för hans tjej, och hemma hos mamma och far pratar de aldrig om mig ändå : ) så spelar ingen roll! Jag har min mormor kvar som jag pratar med nästan varje dag, hon vet allting om mig, hon och svärmor är de jag ringer oftast direkt när det är något.
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0