Till dig som undra lite om min inredning : )

 
 
Har ett brickbord som jag köpt på jula, har 2 stycken batteriljus som också är inköpta på jula och ljusstakarna kommer från lagerhaus : )
Detta bordet står vid sofforna : ) 

 
 
Köpte ju denna pallen som var i trä innan och måla den i svart lackfärg enbart för att ha denna lyktan på den som innan stod på golvet. 
 
 
 
Sådana här olika budskap kommer jag aldrig sluta köpa,
finns absolut inget finare <3
 
 
 
Texter, citat och ha på väggen, innan har jag aldrig kunnat ha det för vi har haft sådana väggar att ingenting har fäst på väggen men nu kan jag köpa hur mycket som helst och ha på våra väggar i lägenheten : ) 

 
 
Köpte ju denna stolen på jem och fix, bordet kommer från svärmor : ) Och lampan från dollarstore, blev mysigt på balkongen : ) 
 
 
Otroligt glad för plast blommor, tycker det är snyggt plus jag tar aldrig död på de.
 
 
 
Ännu mera väggdekoration : ) 
 
 
 
Har dessa muggar hängda framme precis bedvid kylskåpet och kaffekokaren.
 
 
 
Fina budskapstavlor i lite shabby chic : ) 
 
 
 
Förvaringshylla i hallen, jag har ingenting i lådorna köpte den mer för jag behövde något där i hallen, men blev bra : ) 
 
 
 
 
Älskar att fylla mitt hem med canvas tavlor som jag framkallat : ) 
 
 
 
 
Tycker om att framkalla saker och ha som minne här hemma : ) 
 
 
 
 
 
Äntligen blivit med rullgardiner i vardagsrummet : ) Blev ett helt annat rum nu,
ska ha den som en gardin och tänkte inte ha några andra gardiner. 
 
 
 
 
Kommit upp i sovrummet också, vi blev inte färdiga i dag för vi måste klippa rullgardinera, såga och allt så tar tid, svärmor tog med sig de andra hem, ska mäta klippa och såga sen ska de också upp, om allting går rätt så blir det rullgardiner i alla fönster i hela lägenheten: ) 
 
 
 
 
Blev dekorplast på skänken, blev också bra : ) Ska bara fixa till den dörren den vill inte riktigt så som vi vill, plus att jag bytt de knopparna från svarta till fjäril. 
 
 
En del av min inredning och så klart finns där mycket mera, men detta är lite alla fall : ) 
 
 
 
Ann
2024-04-22 @ 21:24:21

De vekar vara en fin lägenhet så fräsch så roligt att inreda de är bara för skoj.Skulle du tänka att flytta tillbaks till Höganäs igen.?

Svar: Har svarat i ett inlägg
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0