Svar på en fråga

Jag har barnomsorg till barnen, de går på förskola , de dagarna jag jobbar så lämnas de på förskolan är jag ledig så är de hemma med mig så klart. 
Jag har bara barnen på förskolan till klockan 17.00 och jobbar jag kväll så hämtar ju världens bästa farmor / farfar, världens bästa svärföräldrar barnen och har de hemma hos sig tills jag slutar jobbet 22.15 sen kommer jag till de och sover i med de ska upp på morgonen och jobba ❤️. jag hade aldrig kunnat ha detta jobbet annars om de inte kunnat eller inte velat ha deras barnbarn. 
Jag står i skuld till de varenda dag ❤️ 
Ni är min familj, älskar er så mycket !!! 

(null)



Anonym
2024-04-13 @ 07:40:25

Önskar jag också hade så fina svärföräldrar!

Svar: Mina svärföräldrar är de BÄSTA !!! Jag älskar de så mycket, svärmor är den jag ringer direkt när jag är ledsen eller bara behöver höra hennes åsikt ❤️
Emma Andersson

Anonym
2024-04-13 @ 12:39:28

Så himla fint att de hjälper till så mycket! Är själv ensamstående och har ingen hjälp så hade varit så tacksam om jag hade haft folk i min närhet som ställer upp så som du har Emma. Håll hårt i dem!

Svar: Jag lämnar aldrig de ❤️❤️ de är det bästa.
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0