Snart är köket klart

I går kom de nya köksstolarna som jag beställt på jysk i stället för 3000 kronor så slutade det på 1500 kronor alltså 50 % rabatt det är inte klokt så kändes inte mer än rätt att slå till när jag såg erbjudandet. Nu blev det sådana stolar som Tom inte ville ha i Örkelljunga när vi skulle köpa nya så jag passa på nu när han inte är hemma haha 😜 satte ner de gamla i förrådet så länge. 

(null)

(null)

Blev ett annat kök, ska bara hämta lampan också som jag köpt sen är köket klart ✅ 
Har jag sagt det förr ? Jag älskar vår lägenhet och längtar massa att få visa den för Tom ❤️❤️
Anonym
2024-04-17 @ 12:47:17

Sitter barnen på de stolarna eller har du barnstolar? Har du i så fall tips på bra matstolar till barn?

Svar: Adele sitter i en sådan vit barnstol från Ikea men evelyn har alltid suttit på dessa stolarna men med Adele kommer jag få ha en annan för hon sitter inte stilla på samma sätt som Evelyn ❤️❤️👏👏
Emma Andersson

Anonym
2024-04-17 @ 17:39:28

Hej! Vet tom om att du gjort abort ? Det måste varit svårt att gå igenom den själv.
Hoppas ni klarar det.

Svar: Ja Tom vet om att jag gjort aborten :/
Han är så klart jätte ledsen men han vet att jag gör det beslutet som passar mig och flickorna nu, han stöttar mig i allting för det är hans fel att vi hamnat här så han förstår fast han är ledsen 😢
Emma Andersson

Anonym
2024-04-17 @ 22:16:20

Fint kök! Hur stor är lägenheten?

Anonym
2024-04-17 @ 22:16:21

Fint kök! Hur stor är lägenheten?

Svar: Tack ! Det var just köket som gjorde att jag fastna för lägenheten och ville ha den 🩷 lägenheten är på 80 kvadratmeter
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0