Smile it’s friday 🌸

Jag älskar FREDAGAR det är något speciellt med de, oavsett om jag jobbar eller är ledig så tycker jag om FREDAGAR 🌸 
I dag har jag gått upp tidigt för vaknade tidigt och fixade mig i ordning innan barnen vaknade, Adele har börjat sova bättre igen sedan hon fick ny styrka till sin astma medicin så hoppas det var det som gjort att hon haft så mycket hosta fel styrka i astma medicinen. Evelyn är fortsatt jätte förkyld så hon sover riktigt oroligt men ingen feber alla fall så något positivt. 
När barnen vaknat i morse och ätit frukost så begav vi oss i väg till storköpet och handla hem massa saker, skönt och göra det på morgonen. Efter det så lämna jag av allting hemma innan vi körde till återvinningsgården för att kasta massa papp och plast. 
 
(null)
 
 
 

 
(null)
 
 
Alla som känner mig vet jag älskar fjärilar och giraffer så självklart när jag såg denna på Temu så klicka jag hem den till mig för att ha i bilen : ) Så fint !! Efter vi varit på återvinningsgården så körde vi till Ängelholm, skulle nämligen till en gammal arets kamrat till mig som blivit en underbar vän hon har varit med mig sedan dag 1 med allting, jag har alltid kunnat ringa henne så har hon funnits där för mig 🖤
 
Väl framme hos henne så fick vi kramas äntligen, barnen gick in och Adele busade som vanligt, men lilla Evelyn satt i mitt knä sedan efter tag så började hon också busa och de kivades i vanlig ordning, rullgardinerna är hämtade alla fall och de kommer bli otroligt snygga här hemma i lägeneten. När vi skiulle åka därifrån så fick min älskade bästa Maggan en lite gullig present mest för att påminna om min kärlek till henne, hur tacksam jag är för att ha henne som VÄN i mitt liv, hon har alltid stöttat mig och Tom igenom allting. 
 
 
 
När vi åkte därifrån så körde jag förbi huset som min mormor och morfar bott i när de var gifta, huset som jag spenderat varje helg hos de, varje sommar hos de, ett helt underbart hus med en fantastisk utsikt. 
 
 
 
 
De som bor där nu har ju renoverat , byggt till hus i mina ögon så har de som sagt förstört allting och gjort det otroligt fult. 
 
 
 
 
 
 
 
Barnen somnade i bilen så jag bestämde mig för att köra en liten runda, en liten utflykt till ett ställe som vi åkt flera gånger från Höganäs just för att handla, då var det ju billigt där, nu var det super dyrt, inte alls de priserna som för ex antal år sedan haha 😂
 
 
 
När vi väl kom hem så brast det totalt för mig, tårarna sprutade ner för kinderna, innanför ytterdörren så låg där kort från min fina Tom, så mycket kärlek !!
 
 
 
 
Detta låg också där i dag post i från Klippans Pastorat, våran älskade Lancelot ligger nu på minneslunden och är redo för att ta emot blomor av sin älskade fina Lancelot 😭
 
Ska försöka sova nu, blir jobb på kvällen i morgon i stället för morgon, måsta ta Evelyn till läkaren 08.30 :/ 

Ha fin fredag !!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0