Post till Tom : )

I dag var det älskade Evelyns tur att skicka post till sin älskade pappa som hon snart ska träffa så mysigt!! <3 Då ska de kramas !!!
 
 
 
Busiga tjejen 🖤
 
 
Så klart kunde jag inte heller hejda mig så han fick också av mig,
så mysigt för honom att få kort på sina 3 prinsessor : ) 
 
 
 
 
Så mysigt med post älskade Tom !! Så ser du flickorna hela tiden när du fått detta, plus att bilderna som du får är rättså nytagna oftast samma dag eller dagen innan 🖤
Anonym
2024-04-21 @ 23:36:28

Du skrev i ett inlägg att Evelyn är skrikig och som jag tolkade det utåtagerande. Vad kan det bero på? Får du hjälp med att hantera henne tex från BVC? Är intresserad av barns beteende och hur miljön påverkar detta. All lycka till dig och dina flickor!

Svar: Den enda gången Evelyn varit skrikig är när hon varit sjuk :/ då är hon kaos nu är det ingen fara med henne.
Emma Andersson

Anonym
2024-04-22 @ 19:09:45

Då missuppfattade jag det att hon hade varit skrikig i affären. Ber om ursäkt!

Svar: Ingen fara fina du ♥️
Emma Andersson

Sarah
2024-04-22 @ 19:11:14

Hur må Tom i häktet? Vad tänker han? Hur ser han på sig själv som pappa? Som make? Och hur ser du ert äktenskap? Är det där du vill vara i livet eller önskar du något annorlunda? Kram på er alla! / Sarah

Svar: Har svarat i ett inlägg
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0