Lördag, läkaren, shopping, mys, jobb <3

Startade morgonen redan 06.12 när klockan ringde då vi hade tid till läkaren 08.30 och jag ville gärna duscha innan vi skulle i väg plus att jag ska jobba i kväll 15.00 - 22.15 😍
 
 
 
 
 
Adele hann med massa med bus i morse innan vi skulle väcka Evelyn för att bege oss till läkaren, nu går hon snart våran lilla Adele, hon ska bara få upp balansen betydligt mera sen så har jag och göra ännu mera här hemma * haha * Hon är över allt redan så hur kommer det bli sen då ;) 😅
 
 
 
 
Väl framme i Ängelholm så blev Evelyn ledsen, sur hon hatar verkligen doktorn, hon tycker inte om det alls faktiskt, så hon började gråta och skrika innan vi ens kommit in och träffat doktorn lilla sötnosen !! 
 
 
 
 
 
 
Jag tror nog hela Ängelholm hörde min dotter faktiskt, men det gick bra ändå, ingen öroninflammation, ingen halsfluss, ingen feber i dag så skönt, och nu under dagen så känns hon mycket piggare så är en långdragig förkylning bara som läkaren sa, det går otroligt mycket nu och tar tid att bli av med. Skönt ändå att jag gick dit, nu kan det bara bli bättre : ) Han frågade om han skulle titta på Adele också han tyckte hon hade en hemsk hosta och då är den ingenting jämfört med vad den varit innan hon fick högre styrka i astma medicinen. 

Efter läkaren så körde vi till Hyllinge rättare sagt Ica Maxi och Adele har kommit på något nytt med att sitta och bara vara missnöjd och höras extremt mycket, så hon hörde där också en hel del. Vi körde till Dollarstore sen skulle handla galgar till barnens alla kläder + en solcells lampa till balkongen och blev lite annat också, blev nöjd med fynden !!
 
Väl hemm igen så fick Adele lägga sig och hon sover fortfarande, hoppas hon vaknar snart innan jag ska cykla till jobbet och jobba till 22.15 

Hoppas ni har en fin LÖRDAG !!!
 
Ann
2024-04-20 @ 15:35:52

Så skönt att de var förkylning 🦠 går mycket nu å segt är det med. Jobbar duHeltid? Eller de är på timmar så du kan någorlunda planera in dina pass .När du nu är beroende av anhöriga en tid framöver vad jag förstår. Så duktig du är då är de skönt med egen bil så man slipperlåna el ta kollektivt.Men när du börjar 6:45 på vardagar då är de tidiga morgondag för små flickorna Ha ett fint jobbpass

Svar: Jag arbetar just nu 80% men ska gå upp till 90% jag har månadsanställning men den kommer kanske gå över till fast efter sommaren vi får se annars funkar det bra med månadsanställning ✅ jag har svärföräldrarna som hjälper mig i bland , men för det mesta har jag denna barnflicka som har hand om våra flickor. Så är skönt att avlasta mina svärföräldrar ♥️ ja tyvärr blir det ju så att barnen lämnas 06.15 till 14.30 när jag jobbar morgon men jag är ju inte ensam om det ♥️♥️♥️♥️ hoppas du haft en fin lördag
Emma Andersson

Anonym
2024-04-20 @ 20:24:51

Kan du inte göra ett inlägg där du visar alla fynd? Så roligt att få följa dina och tjejernas dagar och att du delar med dig av er vardag. Är också mkt intresserad av inredning och har lite samma stil som dig så älskar att få se vad du köper. Tyckte tärningen med budskap var fin.

Svar: Jo absolut kan jag göra det 😊 Jag är glad för att vara tillbaka igen
Emma Andersson

Anonym
2024-04-21 @ 11:17:47

Mina barn går på förskola 6.30-17 så inga ensamstående föräldrar ska känna skuld över tider på förskolan. Man behöver ju jobba för att ha råd att ge barnen ett bra liv. Förskolan är bra för barnen.

Svar: Jag håller med dig ♥️♥️♥️
Emma Andersson

Anonym
2024-04-22 @ 21:05:01

Lämnar 6:15 och hämtar 15:45 och vi är ändå två . 🤷‍♀️

Anonym
2024-04-22 @ 21:05:02

Lämnar 6:15 och hämtar 15:45 och vi är ändå två . 🤷‍♀️

Svar: Tack ♥️♥️♥️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0