Jobbiga dagar sen i måndags :/

Som ni vet så träffa jag ju min TOM i måndags på häktet, första gången på 3 månader nu, det var jätte pirrigt, nervöst och träffa honom men efter besöket har jag inte riktigt mått bra, tyvärr, varit ledsen en hel del, tyckt dagarna varit otroligt jobbiga betydligt jobbigare än de varit innan jag träffade honom. Vet inte riktigt vad det beror på. Jag har ju bokat in en ny dejt den 4 maj men funderar på att avboka, vet inte om jag vill utsätta mig för samma mående igen tror det beror på att nu när jag träffa honom så ville jag bara ha med honom hem till oss, det blev så verkligt på något sätt att han inte fanns hos mig / oss mera 😭💔
Jag håller på att skriva ett rättså långt brev till Tom som ska skickas på måndag är tanken, jag har verkligen skrivit en massa, mycket om mina tankar, mina funderingar. Det är tyvärr ett nödvändigt ont, jag skriver ju inte om allt som händer mellan mig och Tom här på bloggen, vissa saker är alldeles för privata fast jag redan berättat så mycket så kan jag inte berätta allt på min blogg. 

Jag hoppas ju att Tom ska förstå mig ! 
Jag hoppas han försöker sätta sig in i min situation och hoppas han en dag kan förlåta mig med min tankar,  mina funderingar 😭

(null)

Hanna!
2024-04-21 @ 09:57:08

Hej!
Du sitter i en jobbig sits nu!
Men det är syvende o sist du som bestämmer hur du vill ha ditt liv!
Många råd kanske du får!
Men följ din känsla själv!
Rätta mig om ja har fel??

Svar: Jag får mycket råd, men jag vet vad jag vill fast det är jobbigt ♥️ ingen kommer kunna påverka mig !!
Emma Andersson

Anonym
2024-04-21 @ 10:35:39

Hej. Jag tror du gör rätt att lyssna på dig själv. Börja om bara du o barnen. Släpp Tom och låt honom vara i fängelset utan nån kontakt med er. Det är ju han som ska straffas för det han gjort genom att vara inlåst och fråntagen sin frihet. Du o flickorna ska inte behövs hålla på att längta , komma på besök och upprätthålla en livlina för tom. Nä klipp bandet för nu och ta ett nytt beslut när han är ute igen. Han kommer vara förändrad efter fängelsetiden. Finns mycket negativt där inne som han kan bli påverkad av. Nä bli fri Emma. Och ta hand om ditt eget liv.
Det är du värd 💕

Svar: Tack för omtanken ! Men jag har inte tänkt lämna Tom . Jag och flickorna väntar här hemma på honom ♥️♥️
Emma Andersson

Anonym
2024-04-21 @ 11:15:52

Barnen behöver att du mår bra. Du har inte tid att må dåligt i flera dagar efter kontakt med tom. Du har roddat med hela livspusslet bra på egen hand när han varit borta med flytt, vab, förskola, jobb mm. Fortsätt förverkliga dig själv och vara den bästa mamma för barnen. Relationen med t.o.m. får du ta tag i när han kommit ut igen.

Svar: Jag är den bästa mamman till våra flickor ♥️ ha en fin söndag !!!
Emma Andersson

Anonym
2024-04-21 @ 20:09:45

Ta vara på tiden nu och gör vad du kan för Brooklyn. Han är ditt förstfödda barn och du har tagit din hand i från honom. Istället för att handla massa skit på Temu, kan du tex köpa kläder och skor till honom. Du har bara kastat bort honom och ”skaffat” en ny familj!

Anonym
2024-04-21 @ 20:38:48

Ta vara på tiden nu och gör vad du kan för Brooklyn. Han är ditt förstfödda barn och du har tagit din hand i från honom. Istället för att handla massa skit på Temu, kan du tex köpa kläder och skor till honom. Du har bara kastat bort honom och ”skaffat” en ny familj!

Svar: Tack för informationen
Emma Andersson

Ann
2024-04-21 @ 21:00:10

De är bara dina beslut man kan råda men samtidigt inte .Ingen vet allt om ditt privat liv som du skriver i inlägget .De är helt rätt man lägger inte ut hela sitt privata liv heller helt rätt.Du är duktig kämpar på i ett.//Ann

Svar: Tack ♥️ jag uppskattar råd ! Men jag vet redan vad jag vill så spelar ingen roll 😊
Emma Andersson

Anonym
2024-04-22 @ 22:14:57

Så elak kommentar du som skrev att Emma köper skit. Man kan inte köpa sina barn. Brooklyn kommer inte älska sin mor mer eller respektera henne mer om hon skulle börja köpa saker till honom istället för heminredning. Man ska älska sina föräldrar och barn villkorslöst. Kärlek kan man ej köpa. Jag tror Emma gör så gott hon kan men som i alla relationer fungerar det inte om endast den ena parten vill att det ska fungera.

Svar: Har svarat i ett inlägg
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0