FruktansvĂ€rda besked 😭😭😭

Du vĂ„gar inte lĂ€mna oss hĂ€r helt ensamma Tom, vi har inte ens fĂ„tt sĂ€ga HEJ till varandra pĂ„ snart 3 mĂ„nader , jag ber dig, fortsĂ€tt kĂ€mpa för oss 3 dina flickor, fast vi inte vet hur det blir mellan oss sĂ„ Ă€lskar vi ju varandra otroligt mycket sĂ„ kom igen nu !! 
Vi tĂ€nker pĂ„ dig 24/7 , vi Ă€lskar dig , vi vĂ€ntar ju bara för att fĂ„ besöka dig pĂ„ hĂ€ktet, sĂ„ barnen fĂ„r krama om sin pappa, barnen kan leka i barn rummet pĂ„ hĂ€ktet men allting tar sĂ„dan tid i med de slarvat bort din ansökan tvĂ„ gĂ„nger helt otroligt borde inte ens fĂ„ hĂ€nda egentligen 😳

(null)

Du kom tillbaka till oss igen, du ger inte upp, vad vi Ă€lskar dig för det, och jag lĂ€ngtar tills pĂ„ mĂ„ndag klockan 09.30 nĂ€r jag Ă€ntligen ska fĂ„ se dig, krama dig, hĂ„lla om dig, röra dig, pussa pĂ„ dig, fĂ„ prata med dig, fĂ„ planera framtiden , fatta beslut tillsammans ❀❀

Jag Älskar Dig Tom sĂ„ otroligt mycket !!! 

(null)

(null)

Anonym
2024-04-10 @ 19:38:10

Hur mÄr Tom? Hur gÄr du reda pÄ vad som hÀnder i hÀktet? Har ni nÄgon som gör er talan mellan er nÀr ni inte fÄr prata med varandra?

Svar: Tom mÄr OK trots allt som hÀnt honom :/ vi skriver brev med varandra och nu Àr det godkÀnt med besök och samtal i dag :) sÄ vi ska ses pÄ mÄndag
Emma Andersson

Mimmi
2024-04-11 @ 06:32:46

Usch som du skriver sÄ lÄter det nÀstan som om han försökt ta livet av sig :(

Svar: Nej det har han inte, de har hittat honom Ànnu en gÄng medvetslös och inte andades. Detta har hÀnt 3 ggr tidigare men denna var vÀrre Àn de andra gÄngerna
Emma Andersson

Mimmi
2024-04-11 @ 09:40:57

Usch och fyy sÄ hemskt :(

Svar: Ja det Ă€r jobbigt men börjar bli bĂ€ttre och han ska tillbaka till hĂ€ktet igen i dag eller i morgon, och sen pĂ„ mĂ„ndag morgonen fĂ„r han veta att han ska trĂ€ffa mig 😘😘
Emma Andersson

Jane
2024-04-11 @ 19:09:02

Varför hÀnder det att han medvetslös svÄrt med andningen!?
Har det utredningen pÄ vf han drabbas av det!
Hemskt jobbigt

Jane
2024-04-11 @ 19:09:07

Varför hÀnder det att han medvetslös svÄrt med andningen!?
Har det utredningen pÄ vf han drabbas av det!
Hemskt jobbigt

Svar: Jag ska ju trÀffa honom pÄ mÄndag och han ska tillbaka till hÀktet i morgon igen sÄ hoppas ju fÄ svar pÄ det varför.
FruktansvÀrt att det ens hÀnder nÀmligen.
Emma Andersson

Anonym
2024-04-12 @ 15:44:13

Är det epilepsi eller vad hĂ€nder?!

Svar: Nej det Àr inget sÄdant i heller :/
Emma Andersson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

VĂ€lkommen till min blogg!

RSS 2.0