Förlåt för min frånvaro

Dagarna har gått i ett sedan sist jag skrev plus att Evelyn varit sjuk med väldigt hög feber så har fått ta hand om henne, och lilla Adele har bara haft lite snor inget annat. 
Evelyn hade ingen feber i dag men är jätte förkyld, undrar snart om hon är allergisk mot pollen eller något för så som den näsan rinner på henne. När hon sover så bubblar det ut snor det har gått mängder med våtservetter dessa dagarna med sen sjuk Evelyn i huset. 🤒 Så denna veckan har jag Evelyn och Adele hemma i hop om att kunna lämna de nästa vecka när jag ska jobba igen. 

(null)


I morgon fredag så ska vi åka och handla på morgonen för att sen bege oss till min underbara fina Maggan för att hämta massa rullgardiner som hon har varit och hämtat Upp till mig i Vejbystrand ♥️ Så i helgen ska de sättas upp här hemma i lägenheten i vårt sovrum, vardagsrum ♥️ 

(null)

Sen ska vi köra till Jem och Fix, köpa dekorplast till vår tv bänk ☺️ Jag vill så gärna ändra om hela tiden där hemma. 

(null)



(null)


Lördag och söndag ska jag jobba extra 
06.45-14.00 sen någon av dagarna så kommer bästa svärmor och hjälper mig upp med sakerna ♥️♥️ LÄNGTAR !!! älskar att göra om hemma 😊


Ann
2024-04-18 @ 20:33:05

Så roligt att du är i gång igen med din blogg.Tråkigt när de små är sjuka.Om du misstänker pollen gå å gör ett pricktest så vet man finns bra mediciner å sprayer mot pollen.Har du fast tjänst i hemvården?När du jobbar helger vem passar dina fina flickor då? Förstår du har riktigt fina svärföräldrar som ställer upp i torrt å vått de är vårt mycket .Så duktig du är som roddar med allt nu. Söta prinsessor ni har

Svar: Ja jag älskar blogga så det känns skönt och går allting som det ska så ska jag påbörja samarbete med ett företag men ej klart ännu och vet inte om jag lyckas så får se. Jag har inte fast tjänst utan månadsvikarie men har hela året ut. Så jag är inte orolig 👏✅ när jag jobbar helger så ena helgen har bästa svärföräldrarna barnen och sen har jag en barnflicka som jag betalar varje månad och hon har också barnen så det funkar bra 😊 tack jag tycker detta går rättså bra ändå allting och jag är stolt över mitt egna jobb med flickorna och allt runt omkring. Ja våra prinsessor är vårt allt ♥️♥️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0