E + T = 1

När jag såg Tom första gången inne på HP Happypancake så sa jag till mig själv att honom ska jag ha, jag skrev till honom privata meddelande inget svar, jag gillade alla hans bilder flera gånger på samma dag, jag gav helt enkelt inte upp till en dag när han svarade på mitt meddelande, vi byte nummer och han ringde vi prata ett tag men sedan var han tvungen att lägga på och sa han skulle ringa tillbaka , tiden gick och efter 1 vecka så ringde han och då hade han kommit hem till Skåne rättare sagt till Örkelljunga. Han fråga hur det var, om vi skulle ses, om jag skulle komma till honom, jag svarade att jag hade corona så kunde ej komma, dock så märkte han att jag ljög, jag hade testats för corona men fått prov svaren cirka 1-2 timmar innan han ringde och se var negativa. 

När vi lagt på så kände jag mig dum, tänkte varför jag sa så när jag bara ville träffa honom, så jag skicka ett sms att vi kan ses tog inte många minuter förrän han ringde mig, bestämde att jag skulle komma till honom i Örkelljunga och skulle sova över. 
Jag kom till honom den 19 augusti 2020 och jag ångrar aldrig det beslutet, när jag såg honom så kunde jag knappt titta på honom så snygg, vilket leende , vilka blå ögon drunkna i de, och så klart sa jag TIM i stället för TOM, så pinsamt . Jag  är ingen tjej som brukar vara nervös, men denna gången var jag sjukt nervös över att träffa honom, nog bara för jag ville ha honom så mycket, jag var sjukt intresserad av honom, det var något mellan oss två direkt när vi träffades, kärlek !

Första gången vi sågs så sov jag över, vi pratade massa enda tills klockan var 05.00 och sen vaknade vi vid 07.00 igen, vi tog verkligen vara på tiden tillsammans, vi hade så klart sex med varandra väldigt många gånger på 1 dygn,  när jag sedan på fredagen åkte hem igen så kunde jag bara tänka på honom, vi skrev massa sms, vi ringde varandra, vi kunde helt enkelt inte vara utan varandra, jag såg honom redan som min pojkvän, jag skrev det till honom, Tom var den första som sa ordet 

JAG ÄLSKAR DIG, vi kände alltså kärlek mellan varandra direkt när vi träffades, sen den torsdagen har vi suttit tillsammans, sedan dess har det varit vi två, vi planerade framtiden mellan varandra också fort, men det känns så otroligt bra. 

Kan inte säga exakt vilken dag det var så friade Tom till mig, han fråga verkligen om jag ville gifta mig med honom, fatta så stort, en kille har friat till mig denna gången, det är bara så otroligt wow för mig, inget jag är van vid precis, för innan har det alltid varit jag som friat, jag som köpt ringarna, men denna gången har någon friat till mig och inte vem som helst utan Tom som jag kommer leva tillsammans med livet ut, han är den rätte, vi kommer aldrig lämna varandra på dessa veckorna tillsammans så har vi redan varit med om en hel del, skulle inte våran kärlek till varandra vara stor så hade vi redan lämnat varandra efter allting. 

Jag lever i en relation med massa kärlek, med en kille som är 1000 gånger så olik de jag haft, han försvarar mig, han står upp för mig, han behandlar mig som sin drottning, han ser bara mig, han säger varje dag hur fin jag är och hur mycket han älskar mig, han visar det, han är en romantiker, han är så kärleksfull, så det är många krockar för min del, det blir en hel del tårar av lycka för min del i allt detta, vet inte riktigt hur jag ska hantera allting emallanåt, inombords är jag förstörd för hur vissa behandlat mig och för all skit jag fått ta emot egentligen innan, det kommer alltid sitta kvar inom mig, rädslan och osäkerheten finns alltid där. 

Tänk så bra allting blev trots jag stalka honom, att han svarade mig, nu sitter vi här tillsammans nykära, förälskade och är föräldrar till våra finaste flickor ❤️  Jag är säker på min framtid tillsammans med Tom. Tillsammans så kommer vi klara av allting så länge vi har varandra, jag och Tom har varit med om en hel del tillsammans redan och vi släpper inte varandra, 

Jag kan av hela mitt hjärta säga att Tom är min soulmate han är den jag kommer leva resten av livet med, han gör mig så otroligt säker på min framtid med honom, höra honom säga vi lever livet ut tillsammans det värmer hela kropp och själ. 


Jag älskar Tom så otroligt mycket!!! 


Varje dag så vaknar jag upp med det största leendet på läpparna över att TOM är min, för det är just så det är en som får mig att skratta så mycket, aldrig levt med en kille som verkligen bryr sig om mig,  som försvarar mig till max, en som inte låter folk trycka ner mig längre, en kille som bara ser mig för den jag är, en kille som inte dömer mig för mitt   förflutna utan han finns där, han stöttar, han tröstar, han älskar, han hatar, jag känner mig alltid trygg i hans närvaro, och vet att faller jag så finns han där och plockar upp mig. 

Jag kommer aldrig på något sätt att välja bort Tom  oavsett vad folk tycker,  jag kommer aldrig göra slut med honom för att ni tycker det. Det är mitt beslut !! Ingen annans, knappt Toms beslut i heller han ska bara hänga på haha 😜 

Jag älskar dig Tom och fast du sitter där du sitter så vet jag av hela mitt hjärta att du älskar mig också, vi är inga som kommer ge upp våran kärlek.

(null)


(null)

(null)

Anonym
2024-04-13 @ 07:40:55

Härligt när man hittar rätt! 😊

Svar: Ja jag älskar Tom så otroligt mycket fast allting vi gått igenom så är han min always and forever ❤️❤️
Emma Andersson

Anonym
2024-04-14 @ 06:56:38

Du skriver att ni gått genom så mycket, skulle du vilja göra ett inlägg och detaljera lite mer vad ni gått igenom? Tack för du delar med dig av ert liv! ☘️

Svar: Gör ett inlägg senare i kväll : ) jobbar just nu
Emma Andersson

Anonym
2024-04-14 @ 13:59:17

Hej. Underbart med er kärlek. Tänkte fråga vad hände med er son ? Klarade inte din kropp en graviditet till? Eller var pojken skadad ? Vet att det är jobbiga frågor men du födde honom i v 18. Kan man det eller vad gäller ? Var det ofrivillig abort?
Hoppas ni kan försöka igen 🌸🩷

Svar: Svarar på din fråga sen : )
Emma Andersson

Anonym
2024-04-14 @ 18:42:04

Hej. Underbart med er kärlek. Tänkte fråga vad hände med er son ? Klarade inte din kropp en graviditet till? Eller var pojken skadad ? Vet att det är jobbiga frågor men du födde honom i v 18. Kan man det eller vad gäller ? Var det ofrivillig abort?
Hoppas ni kan försöka igen 🌸🩷




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0