dejt på nytt <3

I morgon är det den 15 april 2024 och jag ska äntligen träffa min älskling,
jag har längtat efter denna dagen sen han blev häktad, prata om allting,
vill veta lite mer om besöken, när barnen ska få besöka, vet inte riktigt hur det funkar, så hoppas få svar i morgon, vi ska även prata om våran framtid tillsammans, vi ska prata om skilsmässan ska gå igenom eller inte, vi ska faktiskt prata om andra privata saker också som hänt under tiden han blev häktad, men det kommer jag inte skriva om här, utan det får jag ta med Tom själv, ni som står mig närmast vet vad det handlar om, men det ska jag ha svar på också i morgon,
vi ska hinna med alldeles för mycket på 60 minuter. Tom vet inte ens att jag kommer, det får han veta i morgon bitti så frågan är hur han kommer reagera.


Nu ska jag försöka sova, jag är riktigt nervös inför morgon dagen,
min mage är kaos + att jag fått min mens igen efter aborten :( 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2024-04-15 @ 07:19:24

Lycka till och hoppas det går bra! Varför ska ni eventuellt skilja er när din kärlek är så stark för honom?

Svar: Det gick bra i dag så mys att ses
Jag gjorde denna ansökan samma dag som han blev häktad gjorde den mest för jag var så arg så ledsen så besviken att han utsatt oss för detta men den kommer inte gå igenom vi ska fortsätta med varandra !!! ❤️❤️❤️❤️ vi har bestämt det i dag
Emma Andersson

Mimmi
2024-04-15 @ 10:15:18

Hoppas besöket går bra idag.
Vart sitter Tom? Kommer han bli flyttad?
En tanke bara, förstår att barnen saknar sin pappa men tänk på att en fängelsemiljö kan skrämma barnen. Du är deras mamma och känner såklart barnen bäst men ha det lite i åtanken hur det kan påverka dem att se pappa i den miljön :)

Svar: Jodå det gick bra besöket, han sitter i Helsingborg på häktet så länge överklagan inte kommit upp till hovrätten så sitter han här så länge 😊 barnen kommer inte träffa sin pappa här i häktet utan blir på anstalt när han kommit dit i stället
Emma Andersson

Anonym
2024-04-15 @ 21:12:02

Kan du inte skriva ett inlägg och berätt hur det var idag och hur det funkar hälsa på någon som är inlåst? Är det som man ser på film?

Svar: Jag ska göra det orka inte i går plus att evelyn är sjuk :/
Emma Andersson

Anonym
2024-04-15 @ 23:46:53

Hur känns det nu efter ni träffats? Kan du inte göra ett inlägg om det? :)

Svar: Jag ska göra det : ) orka inte i går plus att evelyn är sjuk :/
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0